טכנולוגיות רפואיות

עם קבלת אישור תו התקן CE: ביוטרוניק משיקה את ה-Passeo-18 Lux, בלון מפריש תרופה לכלי דם פריפריאליים

חברת ביוטרוניק, מהיצרניות המובילות בעולם של פיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים לבביים, השיקה באירופה, , את ה-Passeo-18 Lux, בלון משחרר תרופה (DRB). המהלך בוצע בצמוד לקבלת אישור CE – תו התקן האירופאי.

יעילותו הקלינית של ה-Passeo-18 Lux, הוכחה לא מכבר במחקר BIOLUX P-I,  שהעריך את בטיחותו וביצועיו של הבלון המצופה מול בלון לא מצופה תרופה. התוצאות שנאספו מחולים במרווחים של 6 ו 12 חודשים שנערכו בשישה מרכזים רפואיים בגרמניה ובאוסטריה, הוכיחו כי החולים שטופלו באמצעות ה-Passeo-18 Lux נזקקו פחות באופן ניכר לטיפול נוסף כשהם מדגימים שיפר במצבם לאורך זמן. “Passeo-18 Lux הדגים תוצאות קליניות מצויינות ותומך באמון הרב שיש לנו בבלונים משחררי תרופות, אומר פרופ’ דירק שיינרט, החוקר הראשי במחקר ה-BIOLUX P-I ומנהל מרכז הלב בבית החולים פארק בלייפציג, גרמניה. “הוא נוח וקל לשימוש בהשוואה לטכנולוגיות אחרות ולאופציות טיפוליות חלופיות בכלי הדם הללו”.

Passeo-18 Lux המבוסס על הקטטר של הבלון המוכר Passeo 18 הינו עביר מאוד, מאפשר שחרור  אופטימלי של התרופה היישר לרקמת המטרה באמצעות המנשא שעליו מצוייה התרופה.

“ההשקה של Passeo-18 Lux היא התקדמות משמעותית הן עבור הרופאים והן עבור החולים ומדגימה כיצד תחום הבלונים משחררי התרופות התפתח משמעותית כאופציה טיפולית בטוחה לאורך זמן”, אומר אלן אימונטי, סגן נשיא בחברת ביוטרוניק. “ההשקעה שלנו בפיתוח מוצרים שנותנים פיתרון למחלות כלי דם פריפריאליות, הנתמכת בהוכחות מחקרים קליניים מביאה איתה יתרונות קליניים ברורים”.

אודות ביוטרוניק

ביוטרוניק היא מהיצרניות המובילות בעולם של פיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים לבביים. החברה הגרמנית חוגגת בימים אלה 50 שנות פעילות בלמעלה מ-100 מדינות, כשמיליוני חולי לב משתמשים במוצרים שפיתחה. בין החידושים שהשיקה החברה בשנים האחרונות: מערכת ניטור ללב מרחוק המיועדת לשימוש ביתי וקוצבי לב ודפיברילטורים ובנוסף פיתחה סדרת מוצרים המאושרים לשימוש במהלך ביצוע בדיקות MRI.

למידע נוסף, בקרו באתר www.biotronik.com

   

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה