טכנולוגיות רפואיות

איתמר מדיקל משיקה שיתוף פעולה בארה”ב עם חברת תוספי התזונה Thorne Research

חברת THORNE, מהמובילות בשוק תוספי התזונה המוכחים קלינית בארה”ב, תשווק מעתה לרופאים גם את הEndoPAT

איתמר מדיקל הודיעה היום , כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Thorne Research Inc..  החברה, שנוסדה לפני 25 שנים, נחשבת אחד מיצרני תוספי המזון האמינים והאיכותיים בארה”ב ומשווקת את מוצריה לרופאים העוסקים ברפואה אינטגרטיבית- המשלבת רפואה קונבנציונלית ורפואה משלימה- בייחוד לרופאים פנימיים ולקרדיולוגים, וכן לנטורופתים.

אנשי המכירות של Thorne בארה”ב וכן המפיצים שלהם (המונים כמה עשרות) ישווקו וימכרו לצד מוצריהם גם את מוצרי איתמר: הEndoPAT לאבחון תפקוד עורקים, וה- WatchPAT לאבחון הפרעות נשימה בשינה. אנשי המכירות של Thorne יעברו הכשרה יסודית וילמדו על המוצרים בחודש הקרוב, בפגישת המכירות השנתית שלהם בפלורידה.

ההסכם כולל התחייבות של THORNE לכמויות מינימום משמעותיות של מכשירי EndoPAT ופרובים (חיישני אצבע חד פעמיים) על מנת לשמר זכויות ההפצה. ההסכם אינו בלעדי, כך שאיתמר חופשיה להמשיך למכור את מוצריה גם באמצעות אנשי המכירות שלה.

מנכ”ל איתמר, גלעד גליק, ציין “אנחנו מתלהבים משיתוף הפעולה עם Thorne, אשר נחשבת שחקן מוביל בעולם תוספי התזונה במשך שנים ומציעה מוצרים כגון L-Arginine שיכולתו לשפר תפקוד עורקים הוכחה מדעית. ביחד, אנחנו מביאים לשוק פתרון אבחון ומעקב וכן תוספי מזון שיסייעו רבות למטופלים. ההסכם מהווה שלב נוסף ביישום האסטרטגיה של איתמר מדיקל שעיקרה מיקוד בשוק הקליני-טיפולי בארה”ב ובנוסף מאפשר להעמיק את נוכחותנו בפלח השוק של רפואה אלטרנטיבית ואינטגרטיבית. שוק הרפואה האלטרנטיבית צומח במהירות וצפוי להגיע בשנים הקרובות לסך של 115 מיליארד דולר ברחבי העולם”.

ד”ר מארק יוסטון, מנהל המוסד ליתר לחץ דם בארה”ב ואחד מהרופאים המובילים המשתמשים בEndoPAT, פיתח במשותף עם חברת Thorne את קו המוצרים TRUCARDIA תוספי תזונה מתקדמים ומוכחים מדעית לטיפול במחלות כלי דם (קרדיווסקולריות). ד”ר יוסטון ציין: “EndoPAT הינו המכשיר המדויק ביותר למדידה לא פולשנית של תפקוד עורקים. השילוב של יכולות אלו יאפשר לנו לשפר דרמטית את האבחון המעקב והטיפול במחלות קרדיווסקולריות כגון יתר לחץ דם, שומנים בדם, תפקוד עורקים לקוי, ומחלות לב. אנחנו מאוד נלהבים להתחיל את שיתוף הפעולה הזה”.

איתמר-מדיקל הינה חברת טכנולוגיות רפואיות ציבורית (TASE:ITMR) המפתחת מכשירים רפואיים לא חודרניים תוך שימוש באות ה- PAT® (Peripheral Arterial Tone). שני קווי המוצר הראשונים של איתמר, המבוססים על אות ה- PAT, הם ה- WatchPAT מכשיר ביתי לאבחון הפרעות נשימתיות בשינה וה- EndoPAT מכשיר לבדיקת תפקוד אנדותלי, היחיד המאושר על ידי ה-FDA המיועד לבדיקת אי תפקוד אנדותלי בשלב מוקדם ואבחון מחלת העורקים הכליליים ומחלות קרדיו-וסקולריות אחרות.

אות ה- PAT נמדד, באופן לא פולשני, מקצות האצבעות באמצעות חיישן אצבע יחיד במינו, המנותח בצורה אוטומטית על ידי אלגוריתמים ועיבוד אותות, שפיתחה החברה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה