טכנולוגיות רפואיות

איתמר מדיקל מנהלת משא ומתן עם תאגיד בינלאומי על הפצה בלעדית של מוצר הWatchPAT שלה ביפן

נציגות התאגיד ביפן תפיץ את המוצר כחלק מסל מוצריה לתחום השינה

חברת איתמר מדיקל דיווחה היום כי היא מנהלת משא ומתן מתקדם להתקשרות בהסכם הפצה בלעדי ביפן עם תאגיד בינלאומי מוביל בתחום המכשור הרפואי. לפי ההסכם המתגבש נציגות התאגיד תשמש כמפיצה הבלעדית ביפן של מכשיר ה WatchPAT, המשמש לאבחון הפרעות נשימה בשינה.

לפי ההסכם המתגבש, נציגות התאגיד תרכוש מהחברה את המוצר במטרה למוכרו למשתמשי קצה ותשווק את המוצר כמוצר הדגל שלה לאבחון ביתי של דום נשימה בשינה, וכמוצר משלים לסל המוצרים הרחב של התאגיד בתחום הפתרונות הטיפוליים לשינה. שוק המכשור הרפואי ביפן לתחום השינה נאמד במאות מיליוני דולרים.

מנכ”ל איתמר מדיקל, גלעד גליק הגיב: “ההסכם המתגבש יאפשר לאיתמר להאיץ את החדירה לשוק ביפן. מדובר בגוף בינלאומי מוביל בשוק השינה ובשוק ביפן, אחד משווקי המכשור הרפואי החשובים והמתוחכמים ביותר בעולם, כך שיש פוטנציאל להרחבת שיתוף הפעולה.”

איתמר הודיעה לאחרונה על עדכון האסטרטגיה, מיקוד מאמצים בשווקי יפן, ארה”ב וישראל, ועל כוונותיה לחתום על הסכמים אסטרטגיים עם צדדים שלישיים לצורך הפצת ושיווק מוצריה.

כזכור, במרץ 2013 הקימה איתמר מדיקל חברת בת ביפן בשם Itamar Medical Japan KK. את הסניף היפני של איתמר מדיקל מנהל נובורו קגימוטו (Noboru Kagimoto) בעל ניסיון עשיר של כ- 15 שנים בתחום הציוד הרפואי ביפן.

מכשיר ה WatchPAT (שקיבל את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי ה-FDA ואת אישור הרשויות ביפן) משמש לאבחון בעיות נשימה בשינה. החדשנות של המכשיר היא בגודלו, בקלות השימוש בו וביכולתו לספק אינפורמציה ואינדקסים נשימתיים, קצב לב, ארכיטקטורת שינה הכוללת אנליזה לקביעת שלבי שינה (שינה קלה ושינה עמוקה), שנת חלום, עוצמת נחירה ותנוחת גוף.
טכנולוגיית ה 200
WatchPAT זכתה להיבחר לרשימת עשרת החידושים הרפואיים החשובים ביותר לשנת 2010 המפורסמת על ידי Cleveland Clinic, אחד מהמוסדות הרפואיים הנודעים בעולם.

אודות איתמר מדיקל בע”מ

איתמר מדיקל בע”מ הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב בע”מ,      פועלת מפארק התעשייה בקיסריה ועוסקת מיום היווסדה, במחקר ובפיתוח של מכשירים רפואיים לא פולשניים, לצורכי דיאגנוזה וניטור מחלות שונות, לרבות מחלות קרדיולוגיות והפרעות נשימה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה