טכנולוגיות רפואיות

שירותי בריאות כללית חתמה על הסכם לאספקת משאבות אינסולין מסוג OmniPod

מערכת OmniPod הינה משאבת האינסולין האלחוטית היחידה בעולם

הסכם חדש נחתם בין שירותי בריאות כללית וחברת ‘גפן מדיקל’ המאפשר לסוכרתיים לקוחות ‘כללית’, העומדים בקריטריוני הזכאות, לקבל את הגרסה החדשה והמתקדמת בעולם של משאבת אינסולין – האומניפוד.

הגרסה החדשה של מערכת OmniPod הינה מערכת משאבת אינסולין הכוללת פוד, שלט חכם ומגוון טכנולוגיות בלעדיות וחדשניות. המערכת בעלת אישור FDA ואישור משרד הבריאות בישראל, והינה משאבת האינסולין היחידה בעולם שפועלת באופן אלחוטי וללא צינורית.
אופן פעולתה מאפשרת שילוב אופטימלי של נוחות ודיוק הזלפת האינסולין, דיסקרטיות השימוש והגמישות המרבית בהתנהלות היומיומית ובסוגי הפעילות השונים של המשתמשים.

יתרונו של מכשיר ה-OmniPod הוא בכך שמאפשר ללקוחות מידה של עצמאות ומפחית את התלות בקרבה למשאבה. הניסיון מלמד, כי נוחות וקלות שימוש משפיעים על ההיענות וההתמדה של מטופלים לטיפול. מכשיר אלחוטי, קל לשימוש המבטיח מרחב תנועה גדול יותר, ישפר את יכולתם של הסוכרתיים לנהל את החיים עם הסוכרת. 

הגרסה החדשה של האומניפוד משפרת את חוויית השימוש במשאבה באמצעות: הפוד הקטן ביותר בעולם: ב-34% קטן יותר, ב-16% דק יותר וב-25% קל יותר מהפוד הישן. טווח הקליטה הגדול ביותר של השלט החכם: 1.5 מטר (במקום 60 ס”מ בשלט הישן).
בעזרת תכונות אלו, הפוד הופך לחלק מגוף האדם הסוכרתי, לא בולט ולא מורגש.
טווח הקליטה המוגדל מאפשר הנחתו בתיק, במגירה או על השולחן במקום מרוחק יותר, ועדיין לשלוח באמצעותו פקודות לפוד ולבצע בולוסים (הזרקות אינסולין המותאמות לארוחה או לצורך תיקון רמות הסוכר בדם).

פרופ’ משה פיליפ, מנהל המכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת, המרכז הארצי לסוכרת נעורים במרכז שניידר לרפואת ילדים מוסיף: “במחקר שנערך על ידי צוות המכון, בראשות דר’ יעל לבנטל, ואשר פורסם בשנת 2012 ב- Diabetes Technology and Therapeutics נמצא כי המשתתפים הביעו שביעות רצון רבה מהשימוש במשאבת ה-OmniPod“.

גיא גפן, מנכ”ל חברת ‘גפן מדיקל’, מוסיף ואומר כי “אנו שמחים ששיתוף הפעולה החדש מאפשר כעת לסוכרתיים רבים, במיוחד ילדים, לקבל את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לניהול הסוכרת”. 

המכשיר החדשני והמתקדם, המסופק ל’כללית’ ע”י חברת ‘גפן מדיקל’, ישפר את איכות הטיפול בסוכרתיים מסוג 1 העומדים בקריטריוני הזכאות של הקופה, בזכות היותו מאפשר חופש תנועה ללא ניתוק המכשיר ועלייה בהיענות לטיפול – גורם משמעותי מאוד בסוכרת.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה