טכנולוגיות רפואיות

איתמר מדיקל מודיעה על הסכם הערכת היתכנות לבדיקת EndoPAT™ עם רשת מרכזים רפואיים בארה”ב

חברת הביומד איתמר מדיקל חתמה על הסכם הערכת היתכנות עם ספק שרותי בריאות מהגדולים בארה”ב.


איתמר מדיקל דיווחה היום כי חתמה על הסכם הערכת היתכנות (Evaluation) לבדיקות באמצעות מכשיר ה-EndoPAT עם רשת המרכזים הרפואיים North Shore – Long Island Jewish Health System, Inc. בארה”ב (“North Shore-LIJ“). בהתאם להסכם, החברה תעמיד לרשות North Shore-LIJ מכשירי EndoPAT למשך כשישה חודשים לשימוש קליני טיפולי בבתי החולים ובמרפאות הרשת,

בהתאם להסכם, בשלב הראשון ייעשה שימוש במכשיר ה-EndoPAT ב-11 מרכזים של North Shore-LIJ ברחבי העיר ניו יורק אשר יציעו ללקוחותיהם בתקופת הערכת ההיתכנות לעבור בדיקת תפקוד עורקים (בדיקת EndoPAT לתפקוד אנדותל).

North Shore-LIJ הינה ספק שירותי בריאות מהגדולים בארה”ב והגדול ביותר במדינת ניו יורק. הרשת כוללת 16 בתי חולים, 3 מרכזי טיפול ארוך טווח, מרכז מחקר ושרותים מובילים בתחום הרפואה הביתית, הוספיס ושרותי אמבולנס. הרשת מונה כ- 400 מרפאות חוץ וקליניקות רופאים, 46,000 עובדים, 9,440 רופאים מסונפים, עם הכנסות שנתיות העומדות על סך של 6.7 מיליארד דולר.

הסכם הערכת ההיתכנות נחתם במטרה לקדם את אסטרטגיית השיווק של החברה ואת השימוש הקליני במכשיר ה-EndoPAT בארה”ב, לפתח להטמיע את טכנולוגית החברה בשגרת האבחון והטיפול בחולי לב בארגון רפואי מהמובילים בעולם ולהאיץ את כניסת השיפוי הביטוחי לתוקף ע”י יצירת ביקוש משמעותי

ההסכם מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית השיווק של איתמר מדיקל המתמקדת כעת בשלושה שווקים עיקריים: ארצות הברית שם ניתן קוד שיפוי על הבדיקה המבוססת על מכשיר הEndoPAT לפני כחודשיים שיכנס לתוקף בתחילת שנה הבאה; השוק היפני שם הקימה החברה לאחרונה חברה בת; והשוק הישראלי כאשר רק בשבוע שעבר הצטרפה איתמר מדיקל כחברה הישראלית הראשונה לחוג הידידים של “האיגוד הקרדיולוגי בישראל”.

מנכ”ל איתמר מדיקל, גלעד גליק אמר: “אנחנו גאים להודיע על חתימת הסכם חשוב זה עם North Shore-LIJ שהינה ספקית שרותי בריאות מובילה ומוערכת, בעלת צוות מולטידיסיפלינרי של מומחים ומשרתת אזור של 7 מיליון פציינטים. אנו בטוחים שמדובר בשותף מצוין להרחבת הנגישות של בדיקת הEndoPAT ליותר מטופלים ברחבי מטרופולין ניו יורק ומעבר לה. לאחר תוצאות מרשימות במאות ניסויים קליניים, הטכנולוגיה קיבלה את ברכת בכירי הקרדיולוגים בעולם והיא בשלה עתה לשימוש קליני-טיפולי נרחב”.

ד”ר קירק גארט, דירקטור רפואי מטעם North Shore-LIJ וקרדיולוג בכיר במכון הלב וכלי הדם בבית החולים Lenox Hill, מסר “מכשיר הEndoPAT מאפשר להעריך את הבריאות הקרדיווסקולרית של החולה ואת רמת הסיכון לבעיות לב חוזרות. רשת North Shore-LIJ בוחנת באופן מתמיד דרכים להיות בחזית הרפואה ולהציע למטופלים שלנו את הפיתוחים האחרונים שהם בעלי ערך קליני”.

איתמר-מדיקל הינה חברת טכנולוגיות רפואיות ציבורית (TASE:ITMR) המפתחת מכשירים רפואיים לא חודרניים תוך שימוש באות ה- PAT® (Peripheral Arterial Tone). שני קווי המוצר הראשונים של איתמר, המבוססים על אות ה- PAT, הם ה- WatchPAT מכשיר ביתי לאבחון הפרעות נשימתיות בשינה וה- EndoPAT מכשיר לבדיקת תפקוד אנדותלי, היחיד המאושר על ידי ה-FDA המיועד לבדיקת אי תפקוד אנדותלי בשלב מוקדם ואבחון מחלת העורקים הכליליים ומחלות קרדיו-וסקולריות אחרות.

אות ה- PAT נמדד, באופן לא פולשני, מקצות האצבעות באמצעות חיישן אצבע יחיד במינו, המנותח בצורה אוטומטית על ידי אלגוריתמים ועיבוד אותות, שפיתחה החברה.

לפרטים נוספים: טריווקס גילי כץ • 03-6475777

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה