טכנולוגיות רפואיות

הכירו את רביסמארט, ואל תקראו לו מזרק

מכשיר טכנולוגי חדש ישפר את איכות חייהם של חולי טרשת נפוצה: מאפשר הזרקת התרופה תוך שליטה על עומק המחט והמהירות ושומר את הנתונים לטובת מעקב מיטבי אצל הרופא המטפל

רביסמארט, מכשיר חדש וייחודי להזרקת תרופה לטרשת נפוצה יעזור לחולים ליטול את התרופה בזמן, לכוון את עומק המחט ואת מהירות ההזרקה. המכשיר מציע הקלה על החולה בנטילת התרופה ועשוי להגביר את ההיענות של החולים לטיפול. כמו-כן, המכשיר שומר את נתוני הטיפול ומאפשר לרופא מעקב אמיתי אחר נטילת התרופה, ללא צורך בהסתמכות על הזיכרון של החולה ועל הדיווח שלו.

המכשיר נוח וידידותי לשימוש. הוא מצוייד במסך אינטראקטיבי עם הוראות מפורטות המלוות את הליך ההזרקה. החולה מכניס למכשיר את המחסנית, המכילה שלוש מנות של תרופה המספיקות לטיפול של שבוע, מגדיר בעצמו מראש את מאפייני ההזרקה האישיים שלו כגון עומק המחט ומהירות ההזרקה, ובלחיצה אחת מזריק לעצמו את התרופה.

ייחוד נוסף של המכשיר, שעשוי לעזור להתמודדות של חולים הפוחדים מזריקות היא העובדה שהמחט נסתרת מעין וחבויה בכל זמן ההזרקה.

החולים בטרשת נפוצה נאלצים לקבל טיפול כרוני למשך כל חייהם על-מנת למנוע את הידרדרות המחלה. יחד עם זאת, טיפול קבוע הוא קשה לכל חולה כרוני, במיוחד כאשר מדובר על טיפול קבוע בזריקות. אחד האתגרים המרכזיים הניצבים בפני הצוות הרפואי המטפל הוא שמירה על היענות גבוהה של החולים לטיפול במקביל למעקב אחר יעילות הטיפול ואיכות חייו של החולה. באמצעות ‘רביסמארט’ יכולים הן החולים והן הרופאים לשפר את יעילות הטיפול והן את המעקב אחריו.

נמסר על ידי יח”צ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה