טכנולוגיות רפואיות

מנהל חדש לבית החולים השיקומי ‘בית בלב’ בבת ים מקבוצת מכבי שרותי בריאות

ד”ר אריק סיטון מונה למנהל בית החולים השיקומי בית בלב בבת ים. הוא מחליף את ד”ר דרור וסרמן לאחר שבע שנים מוצלחות בהן הפך בית בלב לאחד מבתי החולים המובילים בארץ בתחום האשפוז השיקומי וההמשכי.

ד”ר סיטון, רופא מומחה בתחום ההרדמה, מצטרף לבית החולים לאחר 14 שנים במערך הרפואה בצה”ל, שם שימש כקצין רפואה ראשי של חיל המודיעין, ולפני כן מפקד גף פינוי רפואי ביחידת החילוץ של חיל האוויר 669. ד”ר סיטון בן 51, אב לשניים, רכש את השכלתו בפקולטה לרפואה באוניברסיטת פריז. הוא עלה לישראל בשנת 1980 ישירות לשרות צבאי סדיר כחובש בחטיבת הצנחנים, כאשר את ההתמחות בהרדמה עשה בבת החולים איכילוב בתל אביב. בתפקידו האחרון שימש ד”ר סיטון כראש ענף קשרי חוץ בדרגת סא”ל בקרן ליב”י.

בית החולים אשר חגג לא מזמן עשור לפעילותו, כולל למעלה משלוש מאות מיטות אשפוז וכולל מחלקות לשיקום גריאטרי ושיקום כללי,מחלקות מונשמים ושיקום נשימתי, מחלקה פנימית ,מערך שיקום יום ומכון פיזיותרפיה וכן מחלקות סיעוד וסיעוד מורכב.

“אנו שמחים לצרף לשורותינו רופא ומנהל ברמתו של ד”ר סיטון”. אומר יעקב סלע, מנכ”ל רשת בית בלב, “אני בטוח כי ד”ר סיטון יצליח להוביל את בית החולים להישגים נוספים וניסיונו הרב והמגוון יאפשר להמשיך לפתח ולחזק את מערך הרפואה השיקומית/המשכית ברשת”. סלע הודה למנהל הפורש ד”ר וסרמן על שנים של ניהול מקצועי שהוביל לכך שבית החולים הוא מהמובילים בישראל בתחומו. ד”ר וסרמן מכהן כיום כסגן מנהל ביה”ח אסותא רמת החייל.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה