טכנולוגיות רפואיות

מנהלת חדשה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים

ד”ר אסנת לבציון קרח התמנתה לתפקיד מנהלת בית החולים הדסה הר-הצופים.

היא תיכנס לתפקידה באחד ביוני 2012  ותחליף את פרופ’ צבי שטרן אשר ניהל את בית החולים באחת עשרה השנים האחרונות.

ד”ר לבציון קרח היא בוגרת בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה והשלימה את התמחויותיה ברפואת ילדים ובמנהל רפואי בהדסה. כמו כן, היא בעלת תואר מוסמך במנהל רפואי מאוניברסיטת תל אביב. בשנת 2005 נסעה עם משפחתה לבוסטון שם חלקה את זמנה בעבודה במרכז למצוינות לבטיחות המטופל בבית החולים Brigham & Women ובבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד  וכיועצת לבתי חולים בארה”ב בתחום שיפור התהליכים, וניצול מירבי של חדרי ניתוח, חדרי צנתור וחדרי המיון.

עם שובה לישראל התמנתה ד”ר לבציון קרח לסגנית מנהל המרכז הרפואי אסף הרופא שם המשיכה ליישם את ניסיונה ומומחיותה בנושאי בטיחות המטופל, איכות הטיפול ושיפור תהליכים בבית החולים.

“אני גאה לחזור להדסה ולהצטרף לצוות הניהול של מרכז רפואי אוניברסיטאי מוביל “, אומרת ד”ר לבציון-קורח. “בכוונתי להתמקד בין השאר ביישום החידושים האחרונים בתחום הצבת המטופל במרכז ההתייחסות, בטיחות וניהול סיכונים,  והבטחת איכות למען בריאותם והחלמתם של כל הבאים בשערי הדסה הר-הצופים”.

“אני סמוך ובטוח כי ד”ר לבציון-קורח תיישם את נסיונה הרב להמשיך את קו המצויינות שהנהיג פרופ’ שטרן בהדסה הר הצופים בעשר השנים בהן ניהל את בית החולים”, אמר פרופ’ אהוד קוקיה מנכ”ל הדסה. “אנו מקדמים בברכה את חזרתה לצוות הניהול הבכיר של הדסה, ומאחלים לפרופ’ שטרן רוב הצלחה בתפקידו החדש כנשיא המכללה האקדמית להנדסה בירושלים”.

ד”ר לבציון קרח ילידת ירושלים, נשואה לד”ר עמית קורח, רופא בכיר במחלקה לכירורגית לב חזה בהדסה ואם לארבעה בנים.

נמסר על ידי אתי דביר, דןברת בית החולים

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה