טכנולוגיות רפואיות

האייפון ימנע התקף אסתמה- חדש על המדף הוירטואלי – אפליקציה בסלולר לחולי אסתמה ו-COPD

לא יודעים איך נוטלים את התרופה? לא זוכרים ליטול את התרופה בזמן? אפליקציה חדשה תעזור לכם להכניס סדר לחייכם. העיקר הבריאות.

אפליקציה בשירות הרפואה – תעזור לחולי אסתמה ו- COPD ליטול את התרופה בזמן, דבר שעשוי להפחית את הסיכון להתקף אסתמה.

בעזרת האפילקציה יוכלו החולים ללמוד בקלות על האופן הנכון בו יש להשתמש במשאף, זאת באמצעות סדרת תמונות או סרטון, לקבל מענה לשאלות שכיחות הנוגעות למחלה ו/או לתרופה, והמעוניינים יוכלו לעיין בעלון המלא – המופיע באפליקציה בפורמט זהה לזה שמגיע בתוך האריזה של התרופה.

חולי אסתמה ו- COPD זקוקים באופן קבע לטיפול מונע על-מנת שלא ילקו בהתקף אסתמה. אחת הבעיות המרכזיות של חולים כרוניים היא שבזמנים של הפוגה או כשהם חשים בטוב, הם נוטים לשכוח ליטול את התרופות. לכן, באמצעות הגדרה פשוטה של זמנים באפליקציה, האייפון יהיה זה שיזכיר לחולים מתי עליהם ליטול את התרופה. כמו-כן, חולים שזו להם הפעם הראשונה בה נרשמה להם התרופה, או אם עבר זמן מה מאז נטלו אותה בפעם האחרונה, יוכלו לבדוק כיצד יש להשתמש במשאף.

האפליקציה ידידותית למשתמש וניתנת להפעלה בקלות רבה, אך על-מנת להיכנס אליה יש צורך בקוד המופיע על אריזת התרופה. את האפליקציה ניתן יהיה להוריד כבר בחדר הרופא המטפל, זאת באמצעות כרטיסי QR (ברקוד לסריקה בסמארטפון) שיופצו במרפאות.

אז איך עושים את זה? פשוט מאוד: נכנסים ל- APP STORE, מקישים  MY TURBUHALER, מזינים את הקוד ומורידים את האפליקציה.

האפליקציה קיימת בשפה העברית, אך בקרוב היא תהיה זמינה גם בשפות ערבית, רוסית ואנגלית. בנוסף, בקרוב דומה גם גרסת האנדרואיד.

ומה יעשה מי שאין לו סמארטפון? כל התכנים הנמצאים באפליקציה קיימים גם ברשת האינטרנט באתר myturbuhaler.co.il .


נמסר על ידי יח”צ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה