טכנולוגיות רפואיות

רשת ”ארומה ישראל” והאגודה הישראלית לסוכרת מתחילות בשיתוף פעולה , אשר במסגרתו תציע הרשת ללקוחותיה לחם דגנים קל עם תו האגודה הישראלית לסוכרת (א.י.ל)

רשת בתי הקפה “ארומה ישראל” חברה לאגודה הישראלית לסוכרת (א.י.ל) לקבלת תו האגודה ללחם דגנים קל המוצע בסניפים.

לדברי אמיר איצקוביץ סמנכ”ל שיווק ארומה ישראל: “ארומה ישראל”, גאה בשת”פ עם האגודה הישראלית לסוכרת ורואה בפעילות מהלך שירחיב את מעגל לקוחותיה. כיום בארץ יש כ- 435,000 אנשים עם סוכרת ומטרת מהלך זה היא להגדיל את נגישות המוצרים שלנו לקהלי לקוחות חדשים”.

לדבריו, “תו אגודת הסוכרת” הינו כלי שימושי מאוד עבור אנשים המעוניינים לשמור על אורח חיים בריא. כחלק ממתן פתרונות רלוונטיים ובמטרה לתת מענה נוסף לקהל לקוחותינו, ביניהם אנשים עם סוכרת הרוצים לאכול מחוץ לבית, מסומן בתפריט לצד הלחם הקל תו האגודה כולל המידע שכל פרוסה (50 ג’) מכילה 12.81 ג’ פחמימות.

ארומה ישראל רואה בנושא הבריאות חלק משמעותי מפעילותה עוד מתחילת דרכה. חומרי הגלם בהם משתמשת הרשת טריים ואיכותיים ויחד עם הכנת המנות במקום רק לאחר ההזמנה מאפשרים ללקוחות ליהנות ממזון טרי וטעים. חלק גדול מהמזון שמוגש בסניפי ארומה, מיוצר במפעלי המזון של הרשת, מה שמבטיח שליטה טובה יותר בתהליך ייצור  המוצרים ואיכותם.

מוטי פרלמוטר, מנכ”ל  אגודה ישראלית לסוכרת משבח את רשת “ארומה ישראל” שהינה הראשונה בישראל אשר הבינה את חשיבות השמירה על אורח חיים בריא באמצעות מזון מותאם לאנשים עם סוכרת ולכאלו הרוצים לשמור על אורח חיים בריא.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה