טכנולוגיות רפואיות

כצט מרחיבה את סדרת ”טפטפים” ומשיקה את המוצר הרביעי בסדרה: טפטפים אפג’ל – ג’ל למריחה ולהקלה מיידית על יובש ואדמומיות סביב האף

חברת כצט, אחת החברות המובילות בתחום הפארמה בישראל, מרחיבה את סדרת טפטפים סדרת מוצרים פארה-רפואיים לתינוקות, ומשיקה את טפטפים אפג’ל ג’ל למריחה ולהקלה מיידית על יובש ואדמומיות סביב האף המסייע  להקלה על תופעות הנלוות לנזלת אצל תינוקות וילדים.

טפטפים אפג’ל אשר פותח במעבדות כצט, הינו ג’ל במרקם עדין למריחה באזור האף המותאם במיוחד לתינוקות וילדים. המוצר מועשר בויטמין E ואלוורה המרגיעים ומסייעים בטיפול באזור המגורה והסדוק סביב האף. המוצר מכיל תערובת ייחודית של שמנים, הכוללת שמן אקליפטוס, הדס ומנטה, אינו מכיל חומרים משמרים,SLS ופרבנים.

סדרת טפטפים – “סדרת אחות” לסדרת טיפטיפות הותיקה של כצט הנהנית מהידע הרב שצברה כצט בתחום מוצרי התינוקות. המוצרים בסדרת טפטפים נותנים מענה כולל לתופעת הנזלת השכיחה בקרב תינוקות וילדים עד גיל 3 ובהם:  תרסיס מי ים להקלה על גודש באף, אקליפטוס תמצית ארומתרפית לרענון הנשימה, מגבונים רכים לניקוי אף התינוק וכעת, כאמור, מצטרף לסדרה מוצר חדש טפטפים אפג’ל.

מחיר והיכן ניתן להשיג:

את טפטפים אפג’ל, כמו גם את כל  סדרת טפטפים של כצט ניתן להשיג בסופר פארם, ניו-פארם, שופרסל, בתי מרקחת פרטיים ובחנויות המובחרות ללא מרשם רופא. המחיר המומלץ לצרכן של טפטפים אפג’ל: 29.90   לשפופרת המכילה 20 מ”ל.







פרטים ומידע נוסף אודות פעילות חברת כצט ומיגוון מוצריה, ניתן למצוא באתר החברה: www.cts.co.il

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה