טכנולוגיות רפואיות

חברת התרופות רפא משיקה בישראל את הדרין ONCE – ג’ל רפואי להשמדת 100% כינים וביצי כינים בטיפול אחד בלבד של 15 דקות

במחקר  שפורסם בינואר 2011  על ידי ד”ר איאן ברג’ס, מהמובילים בתחום חקר הכינים בעולם, נמצא  מענה חדשני  לטיפול בכיני ראש. מהמחקר עולה כי HEDRIN ONCE משמיד 100% מהכינים וביצי הכינים בטיפול 1 של 15 דק’ בלבד. הדרין ONCE  המכיל ג’ל דימטיקון 4%  נוסה על ראשם של 41 נבדקים למשך 15 דקות. הטיפול בוצע פעמיים, בהפרש של שבוע. במחקר נמצא כי כל הכינים בכל הנבדקים הושמדו לאחר הטיפול הראשון. כמו כן לא נמצאו כינים או נימפות (כינים צעירות) באף אחד מהנבדקים במהלך 4 בדיקות שבוצעו בימים 1, 6, 9, 14 לאחר הטיפול הראשוני. מסקנת החוקרים הייתה שג’ל דימטיקון 4% (הדרין ONCE) יעיל יותר מקוטלי כינים אחרים והיחיד שקוטל 100% מהכינים וביצי הכינים – בטיפול 1 של 15 דק’.

כינמת הראש היא תופעה נפוצה מאוד בארץ ובעולם. בישראל כ 75% מילדי ישראל נדבקו בכינים לפחות פעם אחת בחייהם. בנות נדבקות בדרך כלל יותר (פי 2-4) מבנים בכינים כנראה שבגלל סוג ה משחקים וקרבת יתר של ראש לראש)- שיא ההדבקה בכינים מתרחש בגלאי 4-13. שיעור מקרי ההדבקה הינו זהה בשיער ארוך או קצר.

סקר שנעשה בישראל החודש הראה כי 2/3 מהאימהות דיווחו על כך שילדיהן נדבקו בכינים בשנה האחרונה. עוד נמצא בסקר כי קרוב ל-90% מהאימהות מטפלות בילדיהם פעמיים או שלוש על מנת להשמיד את הכינים ואת הביצים.  האפשרות לטיפול, יעיל ובטוח בכינים בפעם אחת ודי סקרנה והלהיבה את האימהות.

הדרין ONCE מכיל פורמולציה ייחודית של שני חומרים פעילים: דימטיקון – שהוא חומר יעיל ובטוח החוסם את קני הנשימה של הכינה ומונע ממנה לנשום ולבצע חילוף חומרים  ופנטרול – שמן ייחודי המסייע בחדירות הדמטיקון לביצים וכתוצאה  מכך קטילת  100% מהביצים  ומניעת בקיעתן. הפורמולציה החדשנית מתאפיינת בצמיגות גבוהה החיונית ליעילות הגבוהה בהשמדה מלאה של הכינים וביצי הכינים הדרין  ONCE אינו מכיל חומרי הדברה כימיים, אינו גורם לעמידות ויעיל גם כנגד כינים עמידות לחומרי הדברה כימיים. את הדרין Once ניתן להשיג בכל רשתות הפארם  ובתי המרקחת הפרטיים במחיר של  80.35 ש”ח. הדרין Once מאושר לשימוש לילדים מגיל 6 חודשים וכן לנשים בהריון, נשים מניקות וחולי  אסטמה. המוצר מיוצר ע”י חברת תורנטון אנד רוס, אנגליה  ומשווק בישראל ע”י חברת התרופות רפא.

מקור: Burgess and Burgess BMC Research Notes 2011, 4:15

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה