טכנולוגיות רפואיות

ניאופרם ישראל משיקה בימים אלו את LIPO-LESS, מוצר על בסיס טבעי הסופח את השומן מהמזון ומונע ספיגתו בגוף. המוצר נחקר מדעית ופעילותו אושרה ע”י משרד הבריאות.

חדש בישראל :

LIPO-LESS – מוצר על בסיס טבעי אשר מוכח מחקרית כסופח שומן מהמזון ומונע  את ספיגתו בגוף

LIPO-LESS מסייע לשליטה על המשקל בדרך טבעית וללא מאמץ

לשימוש קבוע אחרי ארוחות עתירות בשומן



LIPO-LESS מסייע לשלוט על המשקל בדרך טבעית וללא מאמץ. השימוש במוצר אידיאלי עבור אנשים המעוניינים לשמור על משקלם ולנהלו או לאנשים הרוצים להפחית במשקל. המוצר נמכר עד היום בהצלחה במספר רב של מדינות, ונוסה על ידי עשרות אלפי אנשים.

מפחית ספיגת השומנים מהמזון

LIPO-LESS, מכיל LITRAMINE רכיב טבעי ממקור צמחי המוגן בפטנט, הקושר 27.4% מהשומן שבמזון אותו אנו אוכלים ומפריש אותו מהגוף בדרך טבעית. נטילת LIPO-LESS אחרי הארוחה מביאה ליצירת קומפלקס המכיל שומנים, אשר עקב גודלו לא מצליח להיספג בגוף, ואינו הופך לקלוריות ומופרש מהגוף בדרך טבעית.

מסייע בהפחתת תחושת הרעב ורמות הכולסטרול

הקומפלקס שנוצר בקיבה מעכב את עיכול הפחמימות וספיגתן בדם. כתוצאה מכך, העלייה המהירה ברמת הסוכר בדם לאחר הארוחה מתעכבת ומופחתת הכמיהה למתוק .בנוסף, הקומפלקס המכיל שומנים, שנמצא במערכת העיכול, מסייע להרגשת שובע ומלאות.

במחקר קליני נמצא כי נטילת LIPO-LESS מסייעת גם בהפחתת רמת הכולסטרול בדם על ידי קשירת הכולסטרול שבמזון לקומפלקס המכיל שומנים, שאינו נספג במערכת העיכול ומופרש מהגוף. 

LIPO-LESS נמכר ברשתות הפארם ובבתי המרקחת, ללא מרשם רופא.

מחיר מומלץ לצרכן לאריזת 60 טבליות: 249.90 ש”ח .

נמסר על ידי יח”צ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה