טכנולוגיות רפואיות

לראשונה בישראל : המומחה הבינלאומי לטיפול בקשקשים מבית יוניליוור

המותג מציג סדרת חדשה לטיפול  בקשקשים ובעור הקרקפת, בעלת טכנולוגיה מתקדמת מותאמת מגדרית, להזנה, שיקום וטיפוח מושלם של הקרקפת והשיער, הנתמכת ע”י ה- IACD אקדמיה בינלאומית לדרמטולוגיה קוסמטית.

עם השקתו יציג המותג 2 סדרות של מוצרים ייעודיים שיספקו פתרונות לצרכיהם השונים של נשים ושל גברים בטיפול בקשקשים

ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף בכיכובם של כריסטיאנו רונאלדו וסאטי קזנובה, הכולל טלוויזיה, שילוט חוצות ופעילות בנקודות המכירה בהשקעה כוללת של 10 מיליון

CLEAR, המומחה הבינלאומי לטיפול בקשקשים מבית יוניליוור מגיע לישראל.

המותג, אשר פועל בלמעלה מ-40 מדינות בעולם, מציג בישראל סדרת מוצרים מתקדמת לטיפול ולמניעת קשקשים, המותאמת לצרכים המגדריים השונים, ומספקת במקביל מענה גם לטיפוח ושיקום השיער והזנת עור הקרקפת. ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף בכיכובם של כריסטיאנו רונאלדו וסאטי קזנובה, תחת המסר “CLEAR. עד אפס קשקשים.”, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה כוללת של 10 מיליון . וכן בפעילות קד”מ נרחבת בנקודות המכירה, בשיתוף עם עובדי החברה.

ענת גבריאל, סמנכ”ל חטיבת הקטגוריות הגלובליות ביוניליוור ישראל: “תחום הטיפוח הינו אחד התחומים המרכזיים של פעילות יוניליוור בארץ ובעולם. כחברה מובילה בתחום, אנו מחויבים לחדש ולגוון כל העת תוך מתן מענה לצרכים המשתנים של קהל צרכנינו. בישראל, בה כ-20% מהאוכלוסייה סובל מקשקשים (נילסן שנתי, יולי 2011) , קיים היצע מוגבל של מוצרים ייעודיים לטיפול בבעיה.

בהיותנו חברה גלובלית עומדים לרשותנו מותגים מובילים, מבוססים וחזקים אותם אנו יכולים להציע לצרכנים בישראל. CLEAR, מותג מומחה בעולם בתחום השיער, הציג לאחרונה, את נוסחת ה- Nutrium10 לטיפול בקשקשים. אנו בטוחים כי השקתו בארץ תביא לידי ביטוי את העוצמה של יוניליוור העולמית  וכי בדומה לעולם יכבוש לו המותג מקום מרכזי בקטגוריה ויחזק את מעמדה של יוניליוור בקטגוריית השיער בכללה.”

תופעת הקשקשים בגברים ובנשים

ממחקרים בעולם עולה כי יותר ממחצית מהאוכלוסייה התמודדו לפחות פעם אחת בחייהם עם קשקשים; מנתוני מחקרים שערכה יוניליוור בארץ ובעולם, עולה כי אחד מכל 5 בישראל סובל מקשקשים.

על אף שהבעיה משותפת לנשים ולגברים, קיים שוני מגדרי בשני היבטים: נטייה גבוהה יותר של גברים להיווצרות תופעת הקשקשים וצורך גבוה יותר של נשים בטיפוח  השיער במקביל לפתרון לבעיית הקשקשים.

עד כה, נראה כי מוצרים הקיימים כיום בשוק אינם נותנים מענה מספק לצרכים השונים. כ-42% מהמשתמשים בשמפו לטיפול בקשקשים נוטים לעשות בו שימוש נקודתי בלבד, ולנטוש אותו עם חלוף הבעיה. נשים מדווחות כי מוצרים אלה אינם מהווים עבורן מענה מספק לצרכי טיפוח. (TNS/טלסקר, יוני 2009)

סדרת CLEAR עם נוסחת ה NUTRIUM 10 לטיפול מקיף בקרקפת

CLEAR המומחה הבינלאומי לטיפול ולמניעת קשקשים, מציג בארץ את הסדרה המתקדמת Nutrium10 בעלת נוסחה ייחודית, המותאמת באופן ייעודי לצרכיהם השונים של נשים וגברים. הסדרה מטפלת לא רק בתסמין המופיע על פני השטח- הקשקשת, אלא מטפלת לעומקן של שלוש שכבות אפידרמיס של עור הקרקפת, על מנת להגביר את העמידות הטבעית של הקרקפת מפני קשקשים הנוסחה מספקת פתרון להזנת הקרקפת ולשיקום השיער. Nutrium10 משלב בין יתרונותיהם של חומרים פעילים נגד קשקשים , חומרי הזנה לקרקפת, כגון: ויטמינים, מינרלים, שמן טבעי- חמניות, חומצות אמינו לבין מרכיבים לטיפוח סיב השערה.

קרקפת בריאה ומוזנת היטב היא בסיס לשיער חזק וחיוני יותר. שמפו CLEAR החדש עם Nutrium10 לנשים עושה שימוש בשילוב מוגן בפטנט של סיליקונים שמטרתם לחזק את סיב השערה מהשורש ועד הקצה. כמו כן, מותיר  CLEAR את השיער רך וחלק;

לגברים, שהנם בעלי נטייה גבוהה יותר לסבול מקשקשים, פיתח CLEAR את נוסחת Pro-Nutrium10 המכילה שילוב סינרגטי מוגן בפטנט של שני חומרים פעילים נגד קשקשים. בנוסף, מכילה הנוסחה הייעודית לגברים שמן חמניות, אשר חודר לעומק 3 שכבות של עור הקרקפת ברמת האפידרמיס, ומסייע ליצירת מחסום הגנה טבעי של הקרקפת מפני היווצרות קשקשים.

השימוש ב CLEAR עם טכנולוגיית Nutrium10 מעניק: עד אפס קשקשים, הזנה של עור הקרקפת, חיזוק עמידות השיער מפני שבירה ושיער רך וחלק יותר.

דר’ גרהאם טרנר,  המדען הראשי של קטגוריית השיער ביוניליוור העולמית:

” כמומחה לטיפול בקשקשים, שוקד מותג CLEAR על מחקרים להבנת התופעה השכיחה לעומקה. ממחקרים אחרונים עולה כי, להבדל המגדרי משמעות רבה בכל הנוגע לתופעה, לצרכים השונים ולאופן הטיפול בה. נוסחת Nutrium10 פותחה במטרה לתת מענה מדויק ומובחן לנשים ולגברים. הנוסחה המתקדמת נתמכת על ידי IACD– אקדמיה בינלאומית לדרמטולוגיה קוסמטית, הפועלת בכ-60 מדינות. למעלה ממיליארד צרכנים בעולם כבר ניסו את מוצרי CLEAR ואנו בטוחים כי השקת המותג בישראל תספק לציבור הצרכנים פתרון כולל של מניעה, טיפול וטיפוח.”

עם ההשקה מציג CLEAR סדרה של 6 מוצרים לנשים ו-4 מוצרים לגברים.

סדרת הנשים כוללת:

שמפו Soft & Shiny לשיער רך עד פי 4 **

שמפו Anti Breakage– לקבלת עד כ-98% פחות שבירת שיער ***

שמפו Dry Scalp relief– מקל על תחושת היובש**** בקרקפת מהחפיפה הראשונה

שמפו Complete clean– מטפח ומעניק לחות לשיער מהחפיפה הראשונה

שמפו Scalp oil control– מסיר עודף שומן מהחפיפה הראשונה

שמפו Volume maxx– מעניק לשיער נפח החל מהחפיפה הראשונה *****

סדרת הגברים כוללת:

שמפו Cool sport menthol– לקבלת תחושת רעננות קרירה וממריצה

שמפו Anti breakage defense– עם טכנולוגיה המכילה ג’ינסנג, המחזקת את סיב השערה

שמפו Style express 2 in 1– מעניק שיער נקי, מטופח ונוח לסידור

שמפו Scalp oil max fresh– מסיר שומן עודף מהקרקפת בחפיפה הראשונה

כל המוצרים מוצעים בבקבוקים בעיצוב חדשני, בצבע לבן- לסדרת הנשים ובצבע כחול מטאלי- לסדרת הגברים.

כל מוצרי הסדרה מוצעים בבקבוקים בנפח 400 מ”ל, במחיר מומלץ של 19.9 ובבקבוקים בנפח של 700 מ”ל, במחיר מומלץ של 32 .

השקת המותג תלווה בקמפיין רחב היקף תחת המסר “CLEAR. עד אפס קשקשים”, אשר יכלול פרסום בטלוויזיה, שילוט חוצות, פעילות אינטרנטית, ופעילות ייעודית במגזר החרדי והערבי. סרט הטלוויזיה יעלה בערוצים 2,10 ו-24 למשך כ-3 חודשים.

אודות קטגוריית השיער

שוק השיער בישראל מוערך בכ- 420 מיליון , מתוכו מהווה סגמנט הקשקשים 21% (נילסן, כספי שנתי, יולי 11).

הקטגוריה מובלת על ידי פרוקטר אנד גמבל המחזיק בנתח שוק של 32.6%. יוניליוור מחזיקה עד כה בנתח שוק של 19.2% (עם שני מותגים פינוק ודאב).

את סגמנט הקשקשים מוביל הד אנד שולדרס, עם נתח שוק של  77.3%, אחריו שמפו הוואי עם 10%, פינוק עם 5% ואחרים.

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, אקס, רקסונה, בדין, סיף, פינוק ועוד.

**     על פי Hair smoothness test, בהשוואה לשמפו ללא מרכך

***   בהשוואה לשמפו ללא מרכך

****   יובש המשויך לקשקשים

***** בהשוואה לשיער לפני חפיפה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה