טכנולוגיות רפואיות

מתווה משרד הבריאות להפעלת שרותי בריאות התלמיד

משרדי הבריאות והאוצר מקיימים דיונים בנושא אופן הפעלת שרותי בריאות התלמיד.

על פי המתווה, אותו יזם סגן שר הבריאות ח”כ הרב יעקב ליצמן, השרות יינתן בחלקו ע”י משרד הבריאות ובחלקו ע”י חברה פרטית שתבחר במכרז חוקי שיוציא משרד הבריאות. המתווה ייכנס לתוקף לאחר תום החוזה הנוכחי באופן שלהלן:

משרד הבריאות יפעיל את השירותים במקומות המורכבים ביותר, האזור הדרומי של הארץ, אשקלון-דרום וכן על-פי בקשת משרד הבריאות גם במחוז הצפוני של הארץ, וזאת באמצעות אחיות בריאות הציבור שיגויסו כעובדות משרד הבריאות. ביתר המחוזות יופעל השרות ע”י חברה פרטית שתבחר במכרז כחוק. כך יבטיח משרד הבריאות את הספקת השירותים במקומות הבעייתיים בצורה מיטבית.

סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן: “חשוב לציין כי ההחלטה להפריט את שירותי בריאות התלמיד היא מלפני שנים, וע”י מישהו אחר במשרד הבריאות. היום לא היינו מקבלים החלטה כזאת. לדעתי על המדינה לקחת אחריות על הנושא.

עם זאת, בשל המחסור החמור בתקנים, ניתנת עדיפות למהלך הנוכחי, שמצד אחד יחזיר את השירות, לפחות בחלקו בשלב זה, לידי המדינה, ומצד שני יחלק את הנטל בין נותני השירות, כדי למנוע בעיות בהן נתקלנו עד עכשיו. בכך נשפר את המערכת, נייעל את השירות ונדאג למתן מענה הולם לתחום שהוא כה חשוב לכולנו שהוא בריאות ילדינו”.

בברכה,

עינב שימרון – גרינבוים

דוברת משרד הבריאות

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה