טכנולוגיות רפואיות

אתר האינטרנט החדש של סורוקה

מחפשים מידע על סורוקה?על השירותים הניתנים? כיצד להתכונן לבדיקה? איך ניתן להשאיל כסא גלגלים?

המרכז הרפואי סורוקה השיק לאחרונה אתר אינטרנט חדש לשירות הציבור והמבקרים.

באתר החדש, שנערך על?ידי גב’ טל כנפו, ניתן למצוא מידע נרחב ומקיף על בית החולים, על המחלקות והשירותים, על המומחים וידיעות על טיפולים פורצי דרך ועל פעילויות שבית החולים מקיים בעבור תושבי האזור.

באתר ניתן למצוא גם מידע שימושי, כגון מיקום היחידות, זמני פעילות, דרכי התקשרות ומפת התמצאות וירטואלית לנוחות הגולשים והמבקרים.

האתר נבנה על בסיס תוצאות סקר שערכה מחלקת השיווק של כללית ובו מופו הצרכים של גולשים באתרי בתי חולים. כך, למשל, קיים לנוחות הגולשים איזור נרחב של מידע ללקוח בעמוד הבית של האתר, ובו מרוכז המידע הנפוץ ביותר שאותו מחפשים הגולשים באתרי בתי חולים, כגון: מספרי טלפון, שעות ביקור, שמות הרופאים ומידע למתאשפזים במחלקות ולמטופלים במרפאות חוץ כל המידע זמין ונגיש במרחק של קליקים אחדים.

בעתיד, מתוכננים שירותים נוספים, כגון זימון תורים ואתרי משנה בשפות אחרות.

ד”ר שלומי קודיש, סגן מנהל המרכז הרפואי סורוקה: ” הקמת אתר חדשני ומודרני הוא צעד נוסף של בית החולים סורוקה במתן שירות טוב יותר לאזרחי הדרום ולמבקרים במרכז הרפואי. אין לנו ספק שבמאה ה 21 מטופלינו מתעדכנים באופן שוטף גם ברשת האינטרנט ואנו פועלים לספק מידע רלבנטי ורב ככל שניתן לגולשים באתר. פרט לנושאי רפואה יוכלו המטופלים למצוא גם מידע שימושי רב, כגון מידע על חניונים, איזורים בבית החולים בהם ניתן לגלוש באינטרנט האלחוטי ללא תשלום ומידע רב ומגוון על הפניה לחדרי המיון בבית החולים”.

לכניסה לאתר:

www.soroka.co.il

נמסר על ידי:

ענבר גוטר, דוברת;  שרון אדרי, ע’ דוברת

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה