טכנולוגיות רפואיות

אלי כהן מונה למנכ”ל פרומדיקו, מקבוצת ניאופרם



אלי כהן מונה למנכ”ל פרומדיקו זרוע הלוגיסטיקה של  קבוצת ניאופרם, כהן ייכנס לתפקידו ב-1 ביולי 2011. כהן מחליף את עמיר לונדון שהחליט לצאת לדרך חדשה. בתפקידו החדש ינהל כהן את כל פעילות שרשרת האספקה עבור קבוצת ניאופרם ולקוחות נוספים, בנוסף יכהן כמשנה למנכ”ל ניאופרם ישראל. לכהן, שכיהן עד כה כסמנכ”ל הסחר של ניאופרם ישראל, ניסיון ניהולי, מסחרי ושיווקי של מעל ל- 25 שנה בשוק התרופות ומוצרי הצריכה בישראל.

כהן הצטרף לניאופרם בשנת  1986, לנהל את פעילות הסחר של תרופות ללא מרשם ומוצרי צריכה בחברה. בתפקידו לאורך השנים הצליח כהן לפתח ולהצמיח את הפעילות באופן יוצא דופן ולהציב סטנדרטים חדשים בתחום לכלל השוק. לפני הצטרפותו לניאופרם ניהל אלי את הסחר והשיווק של גהה אחת החברות הסיטונאיות המרכזיות  בתחום הקוסמטיקה, התרופות ומוצרי הצריכה באותה עת.  כהן למד שיווק ומנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.

במקביל לתפקידו כמנכ”ל פרומדיקו, ימשיך אלי לכהן בהנהלת ניאופרם ישראל, ויקודם לתפקיד משנה למנכ”ל לסחר בניאופרם ישראל בכפיפות למנכ”ל אורלי תורי וילווה את השינוי הניהולי בחטיבת הסחר. בתוך כך יקודם ערן רהב לסמנכ”ל מכירות וסחר בניאופרם ישראל ויקבל אחריות על כלל פעילויות חטיבת הסחר.

דוד פורר, יו”ר קבוצת ניאופרם: “כמי שמכיר את אלי זמן רב, אני סמוך ובטוח שכישוריו הרבים יתרמו רבות ללקוחות, לשותפים העסקיים ולעובדים של חברת פרומדיקו ולצמיחתה וגדילתה בתחומי פעילותה. שוק התרופות ומוצרי הצריכה הבריאותיים עובר בשנים האחרונות מהפיכה גדולה בתחום האיכות והדרישות בתחום רק עולות, פרומדיקו, נמצאת תמיד בקדמת השוק, ואני בטוח שאלי ימשיך להצעיד את החברה לשיאים חדשים.בהזדמנות זו אני רוצה להודות לעמיר לונדון על תרומתו לקידומה ופיתוחה של הקבוצה בתפקידיו השונים אצלנו”

אודות פרומדיקו:

חברת שירותי שרשרת האספקה מקבוצת ניאופרם, נותנת שירות לעשרות חברות רב לאומיות בשוק התרופות, הציוד הרפואי ומוצרי הבריאות בישראל. פרומדיקו חברה בשרשרת ההפצה של אלוגה, חברת ההפצה הגדולה באירופה מקבוצת אלייאנסבוטס. פרומדיקו מציעה מגוון רחב של שרותי יבוא, אחסון, הפצה, ניהול מידע ושירותי ערך מוסף לאורך שרשרת  האספקה. פרומדיקו מפיצה מוצריה בפריסה הרחבה ביותר בתחום הבריאות בישראל ומגיעה באופן קבוע לאלפי נקודות הפצה הכוללות את כלל בתי המרקחת ורשתות הפארם בישראל, קופות ובתי החולים, נפות משרד הבריאות, בתי אבות, מכוני דיאליזה, קליניקות, מכוני מחקר, שוק המזון ומטופלים ביתיים.

אודות קבוצת ניאופרם:

קבוצת ניאופרם מובילה בישראל בתחום מתן פתרונות משולבים בתחום הבריאות. מיום היווסדה  בשנת 1941 התפתחה הקבוצה וכיום היא כוללת את חברת “ניאופרם ישראל” העוסקת בשיווק וסחר של תרופות ומוצרי צריכה, חברת “אלדן” העוסקת בשיווק וסחר של ציוד רפואי וציוד לתחום מדעי החיים, חברת “פרומדיקו” המתמחה במתן פתרונות שרשרת האספקה ושירותי ערך מוסף בתחום התרופות ומוצרי הצריכה וחברת ג’נמדיקס המתמחה באספקת תרופות תחת תקנה 29 (תרופות שאינן רשומות בישראל).מכירות הקבוצה בשנת 2010 עלו על מיליארד ומאתיים מיליון שקל ומועסקים בה כ-550 עובדים. מטה הקבוצה ממוקם בפ”ת.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה