טכנולוגיות רפואיות

סופר-פארם מחזקת את מחלקות הטבע: בוגרי מכללת רידמן לרפואה משלימה יועסקו כיועצים בתחום הרפואה המשלימה במחלקות הטבע בסופר-פארם

למי שיבחרו להמשיך בתחום ברשת, יוענק מענק בגובה 2500

רשת סופר-פארם ומכללת רידמן לרפואה משלימה, יוצאות בשיתוף פעולה ומשיקות תכנית התמחות במסגרתה יועסקו כ-25 בוגרי לימודי נטורופתיה ותזונה טבעית בסניפי סופר-פארם כיועצים במחלקות הטבע, במשך 4 חודשים. עם תום תקופת הפעילות תציע סופר-פארם למתמחים להמשיך ולעבוד ברשת לפחות עוד חצי שנה שבסופה יוענק לכל אחד מהם מענק התחייבות של 2,500 שקל.

במסגרת ההסכם התחייבה מכללת רידמן לרפואה משלימה, המכללה הגדולה כיום בישראל, לה 7 סניפים בפריסה ארצית, להפנות לסופר-פארם באופן בלעדי יועצים בתחום התזונה, תוספי התזונה, והויטמינים. בוגרי המכללה ותלמידי שנים ג’ ו-ד’ אשר יבצעו את ההתמחות שלהם בסופר-פארם. המתמחים יזכו בתשלום מלא עבור שעות הייעוץ, בתנאים סוציאליים, הטבות נוספות בדומה להטבות עובדי רשת סופר-פארם, ויתרגלו בפועל מתן ייעוץ

בסיום תכנית הסטאז’ תוענק למתמחים תעודה מטעם מכללת רידמן לרפואה משלימה וסופר-פארם, על סיומה של ההתמחות במחלקת הטבע בתחומי תוספי תזונה ומוצרים טבעיים. 

לדברי ניצן לביא משנה למנכ”ל סופר-פארם, “השירות המקצועי הוא אחד מהנכסים החשובים של סופר-פארם. כפי שיש לנו רוקחים מצטיינים בבית המרקחת ודיילות במחלקת הקוסמטיקה חשוב לנו להעצים גם את המומחיות במחלקת הטבע ובוגרי רידמן בהחלט מוכשרים לכך. כמו כן, מדובר בהזדמנות נהדרת להציע פתרונות תעסוקה לאותם סטודנטים במקצועות הרופאה המשלימה. אנו שמחים על ההזדמנות לחבור לגוף המוביל בהכשרה בתחום זה בישראל ולהציע ללקוחותינו יועצים מהשורה הראשונה”.

לדברי לאה לשם, מרכזת מגמת תזונה טבעית במכללת רידמן, “סטאז’ ייחודי זה ברשת סופר-פארם מהווה עבור המתמחים הזדמנות להכיר את השטח ולשדרג את ניסיונם המקצועי בכמה רמות. המתמחים ייחשפו לעולם שלם של תוספי מזון וצמחי מרפא: ההרכבים, ההכנות והסוגים השונים של פורמולות והשיקולים המקצועיים העומדים מאחוריהם, החברות המובילות הפועלות כאן ועכשיו בתחום. כמו כן, ייחשפו המתמחים לסוג נוסף של ייעוץ תזונתי וטיפול בנטורופתיה- ייעוץ קצר וממוקד מטרה. העבודה ברשת הסופר-פארם תחשוף את המתמחים לקהל לקוחות גדול ומגוון ותיתן הזדמנות ליצירת קשרים לבניית הקריירה.

אודות מכללת רידמן

מכללת רידמן לרפואה משלימה הינה המכללה  המובילה בישראל בתחום הרפואה המשלימה. המכללה ידועה במגוון רחב של תחומי התמחות אותם מלמדים מומחים מהמובילים בארץ.  ההכשרה במכללה כוללת התנסות מעשית שלאחריה להשתלב משתלבים בוגרי “רידמן” כמטפלים בקופות החולים, בתי החולים ומרפאות הכאב, בבתי מלון ובאתרי ספא שונים. רבים מבוגרי רידמן משגשגים כיום הן בקליניקות פרטיות והן בשירות הציבורי. מכללת רידמן מעניקה כיום תארים מקצועיים, חלקם בשיתוף מכללות ואוניברסיטאות יוקרתיות מהעולם, עימן היא בשיתוף פעולה אקדמי (אוניברסיטת גוג’אראט ללימודי איורוודה בהודו, IPSB-COLLEGE ללימודי תרפיות המגע ותרפיות סומאטיות, אוניברסיטאות זייג’יאן ו וצ’אנגדו לרפואה סינית בתחום הרפואה הסינית, ועוד). הרפואה המשלימה, ההולכת ותופסת מקום של כבוד במודעות הציבור, מאפשרת לאדם לבחור את אורח חייו כדרך להשגת סיפוק, בריאות ואושר.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה