טכנולוגיות רפואיות

טבע ישראל ממתגת את סידרת תוספי התזונה בהשקעה של כ 200 אלף ¤

קטגוריית תוספי התזונה המשווקים על ידי טבע יעלו החודש על המדפים באריזות חדשות

טבע ישראל מרחיבה את סדרת תוספי התזונה וממתגת מחדש את המוצרים באריזות חדשניות אשר יעלו במהלך החודש על המדפים.

מדובר בעיצוב מחודש לאריזות תוספי התזונה שטבע משווקת בשנתיים האחרונות- פמארל, לנשים בגיל המעבר, מושק באריזת בליסטר (אריזת אלומיניום) חדשנית ונוחה לשימוש על בסיס שבועי, המאפשרת למשתמשת מעקב בוקר וערב אחר נטילת התוסף ופיטוגארד, המסייע להורדת הכולסטרול הרע (LDL) כחלק ממערך טיפולי כולל. מוצרים אלו, מצטרפים לקו העיצובי החדש אשר הושק באריזת תוסף התזונה זום שפעילותו בהקלת מגוון מתסמיני הפרעות קשב וריכוז בילדים נבדקה במחקרים קליניים .

לדברי הדר מרחב נאמן מנהלת יחידת שיווק OTC ומוצרי צריכה בטבע ישראל “הקונספט העיצובי העומד בבסיסן של האריזות מבוסס על שלושת האלמנטים המבדלים את תוספי התזונה של טבע ממרבית תוספי התזונה האחרים בשוק: תרכובת ייחודית ממקור טבעי, מחקרים קליניים על המוצר עצמו וסטנדרטים של ייצור פרמצבטי “.

האריזות החדשות אשר עוצבו על ידי המעצב עדלי סטוק , מנכ”ל משותף של חברת   Adlai & Partners אחת מחברות המיתוג המובילות בישראל, הודפסו על חלקו הפנימי של הנייר ששימש לייצור האריזה, על מנת להעניק למוצר תחושת רכות ו”חום” המחברות את המוצר לעולם תוספי התזונה. האלמנט הגרפי העיקרי באריזה החדשה וגורם המשיכה אליה הוא הקפסולה המעצימה מצד אחד, תחושת ביטחון תוך התייחסות לעולם הרפואי, בעוד תכולתה של הקפסולה מדמה את עולם המרכיבים הטבעיים של כל תוסף.

עדלי סטוק מנכ”ל Adlai & Partners: “במהלך תהליך עיצוב האריזות החדשות ביקשנו ליצור משפחה ייחודית ומזוהה משפחת תוספי התזונה של טבע. משימתנו הייתה לעצב אריזה אשר מחד גיסא תראה שונה מתרופת מרשם ותפגין את טבעיות הרכיבים ומאידך תשדר אפקטיביות ואת האמינות של חברת טבע”.

טבע ישראל משווקת תוספי תזונה מקטגוריית  ה- Clinical Nutrition – תוספי תזונה מגובים מחקרית, עליהם נמנים מוצרים העומדים בסטנדרטים פרמצבטים. תוספי התזונה של טבע מציגים דור חדשני של תוספי תזונה מוצרים המבוססים על תרכובות ייחודיות שפותחו במעבדות מחקר מתקדמות. בנוסף למחקרים הרבים אודות יעילות  הרכיבים הפעילים , נערכו מחקרים קליניים אודות המוצרים המשווקים , בהיבטי היעילות והבטיחות .


שוק תוספי התזונה הישראלי גילגל כ-780 מיליון שקל ב-2007, והתחלק בין בתי הטבע (35%), רשתות הפארם (30%), קופות החולים (20%) ובתי המרקחת הפרטיים (15%). לשוק פוטנציאל גידול עצום: רק כשליש מהישראלים מצהירים כיום כי הם צורכים תוספי מזון, לעומת 60%-65% בארה”ב ו-50% בבריטניה.

נמסר על ידי אפרתי תקשורת, יח”צ ל “טבע”

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה