טכנולוגיות רפואיות

משה כהן מונה לתפקיד משנה למנכ”ל קבוצת ”מוצרי מעברות”

חברת “מוצרי מעברות” העוסקת בייצור ושיווק מוצרי צריכה ממותגים בתחום התזונה והבריאות,  הודיעה על כניסתו לתוקף של מינוי משנה למנכ”ל החברה. משה כהן מונה לתפקיד משנה למנכ”ל  החברה – מנהל עסקים ראשי. כהן יעבוד לצד מנכ”ל החברה אבינועם גרינברג שהחליף את יגאל גלי.

אבינועם גרינברג, מנכ”ל “מוצרי מעברות”: “הצמיחה המתבצעת בחברה, חייבת להיעשות בשילוב של פיתוח עסקי מקצועי וניהול ממוקד תומך צמיחה. מינויו של משה כהן, בעל יכולות מוכחות בפיתוח שווקים ויצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים לצד ניהול מיזמים ופעילויות מבוססי צמיחה, מהווה נדבך חשוב במערך הניהולי והאסטרטגי של החברה. מינויו יתמוך במימוש יעדי הקבוצה לשנום הקרובות ויאפשר ניהול ממוקד של המיזמים והחברות שהינן מנועי הצמיחה של הקבוצה, חיזוק הסינרגיה בין החברות השונות והמשך ייזום רכישת חברות בארץ ובחו”ל, והכל על מנת למקסם את היכולות הקיימות בקבוצה, לשפר את היעילות התפעולית ולחזק את מיצוב הקבוצה כמובילה במרחב האסטרטגי שבין מזון לתרופות”.

משה כהן , בוגר תואר ראשון במשפטים וחשבונאות, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. ניסיונו המקצועי כולל תפקידים משפטיים, עסקיים וניהול כללי ביניהם: עורך דין בתחום העסקי מסחרי במשרד גולדברג ושות’, מנהל בכיר בחטיבת הייעוץ הפיננסי של פירמת KPMG סומך חייקין, סמנכ”ל פיתוח עסקי וחבר הנהלה בחברת “מוצרי מעברות”. בתפקידו בחברת מעברות הוביל מהלכים אסטרטגים כגון רכישת אדמה, שיף את ריבובסקי, אנליט והקמת מיזמים שונים וניהל את הפעילות לפתוח שווקים מחוץ לישראל. כמו כן כהן היה שותף למהלך מכירת 51% מחברת מטרנה והכניסה לשותפות אסטרטגית עם אסם-נסטלה.

“מוצרי מעברות” הוקמה ב-1960 על ידי חברי קיבוץ מעברות, ובשנת 1993 הונפקה החברה בבורסת תל אביב. החברה מתמקדת בייצור ושיווק מוצרי צריכה ממותגים בתחום התזונה והבריאות. חברות הבת של מוצרי מעברות פעילות במגוון רחב של תחומים ; מזון לתינוקת, מזון לחיות מחמד, ויטמינים, תוספי תזונה, מזון אורגני ופעילויות נוספות אחרות.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה