טכנולוגיות רפואיות

כצט נכנסת לתחום גלולות ”היום שאחרי” – משיקה בישראל את Norlevo

על פי הערכות בישראל נמכרות מידי שנה 230,000 גלולות “היום שאחרי”, סה”כ מגלגל שוק זה כ- 20 מיליון בשנה.

אורית גזית, סמנכ”ל השיווק והמכירות בכצט: בתוך שנה בכוונתנו להחזיק 25% מנתח שוק גלולות “היום שאחרי”

חברת כצט, אחת החברות המובילות בתחום הפארמה בישראל, החלה לשווק בישראל את Norlevo גלולת “היום שאחרי” של חברת התרופות הבינלאומיתHRA , המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים כמו גם טכנולוגיות רפואיות ייחודיות. חברת HRA נחשבת לחלוצה בתחום אמצעי המניעה לשעת חרום ואת Norlevo השיקה בעולם לפני למעלה מעשור. מאז השתמשו בה מיליוני נשים ברחבי העולם, בלמעלה מ-50 מדינות. כעת כאמור יהיה ניתן להשיגה גם בישראל, ללא מרשם רופא.

אורית גזית, סמנכ”ל השיווק והמכירות בכצט מסרה כי עד כה נשלט שוק גלולות “היום שאחרי” ע”י שחקן אחד שלפי הערכות מכר מידי שנה כ- 230,000 גלולות ומכאן ניתן ללמוד שתחום זה מגלגל מידי שנה כ- 20 מיליון . לדברי גזית כצט רואה פוטנציאל רב בשוק זה ומתכננת להגיע לנתח שוק של כ- 25% בתום שנת הפעילות הראשונה. עוד ציינה גזית כי במהלך ההשקה תשקיעה כצט כמיליון וחצי שתבוא לידי ביטוי בפעילות שיווקית ממוקדת בערוצים מגוונים מול הקהל המקצועי והקהל הסופי.

בעולם Norlevo הינה גלולה ותיקה, עם מכירות של מיליוני יחידות בשנה. ככל גלולות “היום שאחרי” גם Norlevo מומלצת כאמצעי למקרי חרום בלבד. Norlevo מיועדת למניעת הריון לאחר קיום מגע מיני בלתי מוגן או כאשר קיים חשש כי אמצעי המניעה שנלקחו אינם מספיקים. יעילותה של Norlevo עד 72 שעות אחרי מגע מיני בלתי מוגן. מנגנון הפעולה העיקרי של Norlevo הוא מניעת או דחיית ביוץ. כדי שפעילותה של Norlevo תהיה יעילה יש ליטול אותה כמה שיותר קרוב למועד קיום המגע המיני.

שוק אמצעי המניעה

שוק אמצעי המניעה בישראל מגלגל כ- 160 מליון בשנה. אמצעי המניעה הפופולאריים ביותר הם הגלולות (כ- 90 מליון בשנה, עם מכירות של כ- 3 מליון חפיסות גלולות בשנה)  והקונדומים (כ- 40 מיליון עם מכירות של 1.2 מיליון אריזות בכל שנה). כאמור, שוק הגלולות של “היום שאחרי” הינו משלים לשוק אמצעי המניעה ולא בא להחליפו.

Norlevo מחיר והיכן ניתן להשיג: את Norlevo ניתן להשיג בסופר פארם, ניו פארם ובבתי המרקחת הפרטיים. מחירה של Norlevo הוא:  כ- 97.90 .

אודות HRA

Norlevo מיוצרת ע”י חברת התרופות הבינלאומית HRA   הנחשבת לחלוצה בתחום אמצעי המניעה לשעת חרום את Norlevo השיקה כבר בשנת 1999.  משרדיה הראשיים של HRA ממוקמים בצרפת פריז, עם נציגויות במדינות אירופה האחרות.  HRA משווקת את מוצריה ביותר מ- 60 מדינות בעולם. HRA היא חברה פרטית ובשנת 2008 עמד מחזור המכירות שלה על יותר מ-  33,000,000 € .

אודות כצט :  היא חברה פרטית שהוקמה עוד בשנת  1921 המנוהלת ע”י גב’ סיגל פירסט. חזון החברה, הייעוד הארגוני וערכיה של כצט דוגלים בהיותה חברה מפתחת, מייצרת, מייבאת  ומשווקת מוצרים בהקשר רחב של בריאות, התפתחות וצמיחה בתחומים של בני אדם, בעלי חיים וצמחים. הקבוצה פעולת בשלושה תחומים: פארמה, וטרינריה ובתחום החקלאי.    

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה