טכנולוגיות רפואיות

שירות חדשני ובלעדי ללקוחות ‘כללית’: תזכורת יומית ב- SMS לנטילת תרופות וגלולות

השירות ניתן חינם תוך שמירה על חיסיון הפרטים הרפואיים של הלקוח

‘שירותי בריאות כללית’ השיקה בימים אלה שירות חדש המאפשר קבלת תזכורות אישיות ב- SMS לנטילת תרופות. השירות מוצע באופן בלעדי וללא עלות ללקוחות כללית המנויים לשירותי ה”און-ליין”.

רבים מאתנו לא זוכרים לקחת את התרופות הקבועות שלנו. השיכחה, כפי שמדווחים רופאים רבים בכללית, משותפת לכל הגילאים מ?20 ועד 90: אצל הצעירים יותר הדבר נובע מסדר היום העמוס המאפיין שלב זה בחיים. אצל המבוגרים יותר, הזיכרון כבר אינו מה שהיה, והם פשוט שוכחים. כאשר מדובר בחולים כרוניים, לשכחה זו נלווה מחיר בריאותי כבד. שירות תזכורן התרופות האישי נועד לסייע במענה לבעיה רחבת היקף זו.

לדברי ד”ר יוסי בהגון, מנהל הרפואה המקוונת בשירותי בריאות כללית, “שירות תזכורן התרופות האישי נולד מצורך ברור. בניגוד לדעה הרווחת, מרבית האנשים הנוטלים תרופות קבועות הינם בגילאי 45-65. ממחקרים שבוצעו בארץ ובעולם עולה כי כ- 60% מהנוטלים תרופות למחלות כרוניות אינם מקפידים על נטילתן, ואחת מהסיבות המרכזיות לכך היא שיכחה. הנתונים הללו מדברים בעד עצמם. השירות החדש, שמגיע עד לטלפון הנייד האישי של הלקוח, יסייע ללקוחותינו לשמור על בריאותם. השירות החדש משלב את שלושת ערכי הליבה באסטרטגיית המובילות של הכללית: מובילות באיכות רפואית, מובילות בשירות ומובילות בחדשנות”.

תזכורן התרופות מאפשר לקבל תזכורות נפרדות עבור תרופות שונות, כאשר את נוסח התזכורת יכול לבחור הלקוח, בהתאם לעיתוי שהומלץ על-ידי הרופא המטפל ובהתאם לשעה שנוחה ללקוח.

שירות תזכורן הגלולות מביא בחשבון את מספר הגלולות בחפיסה ואת תאריך התחלת החפיסה, כך שהתזכורות יישלחו רק בימים הרלוונטיים. הורים לילדים הנוטלים תרופות קבועות, לדוגמא ילדים הסובלים מסוכרת נעורים, יכולים לרשום לשירות את ילדם, כך שהתזכורת תשלח למספר הטלפון הנייד של הילד ותפגוש אותו בכל מקום בו הוא נמצא – בבית הספר או בכל פעילות אחרת מחוץ לבית. באופן דומה, יכולים ילדים לרשום לשירות את הוריהם המבוגרים ובכך לסייע להם בשמירה על בריאותם.

השירות מתאים לכל סוגי הטלפונים הניידים, והוא ניתן תוך שמירה קפדנית על חיסיון הפרטים הרפואיים של הלקוח. הרישום לשירות אפשרי רק במסגרת התיק הרפואי האישי שבאתר “כללית און-ליין” לאחר הקלדת קוד הגישה האישי החסוי, והוא מופעל באמצעות סיסמא אישית שנשלחת לטלפון הנייד של הלקוח בעת ההרשמה. הלקוח יכול להחליט על רצונו להפסיק את השירות בכל עת. ללקוחות שומרי שבת, המערכת מאפשרת ניטרול של משלוח המסרונים בימי שבת וחג.

דוברות ויח”צ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה