טכנולוגיות רפואיות

פרופ’ חנוך קשתן מונה למנהל מחלקה כירורגית ב’ בבילינסון.

פרופ’ חנוך קשתן (55) מונה למנהל מחלקה כירורגית ב’ בבי”ח בילינסון מקבוצת שירותי בריאות כללית.

פרופ’ קשתן מגיע לבילינסון מבי”ח קפלן, בו כיהן כמנהל מחלקה כירורגית.

פרופ’ קשתן למד בביה”ס לרפואה ע”ש סאקלר באוניברסיטת תל-אביב. הוא התמחה בכירורגיה כללית בבי”ח איכילוב. בשנת 1997 נסע לצרפת להשתלמות בניתוחי ושט. עם חזרתו ארצה הקים את היחידה לכירורגיה של הושט באיכילוב ובשנת 2003 החל לנהל את המחלקה הכירורגית בקפלן.

פרופ’ קשתן ידוע בזכות מומחיותו בתחום סרטן הושט. הוא מטפל ומנתח רבים מחולי סרטן הושט בישראל. פרופ’ קשתן פרסם כ-100 מאמרים בכתבי עת מדעיים יוקרתיים בתחום הכירורגיה והוא חבר באיגודים וארגונים מקצועיים בינלאומיים רבים, ביניהם החברה האמריקאית לכירורגיה אונקולוגית, החברה האירופאית לכירורגיה אונקולוגית ועוד.

פרופ’ חנוך קשתן, מנהל מחלקה כירורגית ב’ בבילינסון: “אני רואה בחזוני מחלקה ייחודית ומובילה המושתתת על רפואה איכותית עם מוקדי מצוינות בתחומים השונים של הכירורגיה המודרנית, על הוראה יומיומית של מתמחים, סטודנטים ואחיות, ועל מחקר קליני ובסיסי. מחלקה, שמתוכה יצמח גם הדור הבא של כירורגים מצוינים. אני מאמין שהדרך להצלחה מחייבת עבודת צוות טובה ורואה בתפקידי החדש כמנצח על תזמורת של נגנים מוכשרים, שפועלים יחדיו.”

פרופ’ קשתן תושב ת”א, נשוי ואב לשני בנים.

*   *   *   *   *   *   *

בתי החולים בילינסון והשרון הם חלק מ-14 בתי החולים של ה’כללית’ בכל רחבי הארץ. ‘כללית’ הינה ארגון הבריאות המוביל בישראל והשני בגודלו בעולם, המשרתת כ-4 מיליון לקוחות (54% מכלל הציבור בישראל) ב-1,300 מרפאות ומאות מכונים הפרוסים ברחבי הארץ. אתר האינטרנט (www.clalit.co.il) ומוקד השירות הטלפוני 2700 *  עומדים  לרשות הציבור 24 שעות ביממה למתן מענה לנושאים בריאותיים ולמידע כללי.

נסמר על ידי ורד קויטל,  דוברת

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה