טכנולוגיות רפואיות

חברת ITGI נכנסת לאחד משווקי הקרדיולוגיה החשובים באירופה: ITGI מדיקל תמכור יותר מ-3,000 סטנטים בגרמניה

המפיץ בגרמניה – Avidal Vascular GmbH – התחייב להזמנות של 1,000 סטנטים לפחות בשנה בהסכם ל-3 שנים

המנכ”ל ישראל שרייבר: “זו הכרה בינלאומית חשובה נוספת לאיכות הסטנטים שלנו וצעד חשוב בהרחבת השימוש ומספר המדינות המשיקות את המוצר”

חברת ITGI מדיקל הישראלית, העוסקת במחקר פיתוח, ייצור ושיווק של קבוצת סטנטים חדשניים המכוסים ברקמה מן החי, מדווחת היום על חתימת הסכם הפצה בגרמניה, אחד משווקי הקרדיולוגיה החשובים באירופה, והתחלת מכירות של סטנט ה-AneuGraft® לשימוש בעורקי דם כליליים (של הלב) מפותלים במיוחד ובמפרצות מוחיות. סטנט ה-AneuGraft® הוא המוצר השני בסדרה של סטנטים המכוסים ברקמה מן החי שפיתחה ITGI מדיקל. הסכם ההפצה נחתם ל-3 שנים ובמסגרתו ישווק הסטנט בגרמניה וניתנה התחייבות מצד המפיץ לרכישת 1,000 יחידות כבר בשנה הראשונה, וכן התחייבות להגדיל את כמות היחידות הנרכשות בשנים הבאות. עם חתימת הסכם ההפצה קיבלה ITGI מדיקל הזמנות בהיקף של כ-200 אלף שקל.

חברת ITGI מדיקל מינתה את חברת Avidal Vascular GmbH מגרמניה כמפיץ בלעדי לסטנט ה-®AneuGraft בגרמניה בתחום הקרדיולוגיה. חברת Avidal Vascular GmbH הינה בין המפיצים הבולטים בגרמניה בתחום הקרדיולוגיה ההתערבותית ואחד הבודדים בעלי פריסה ארצית בכל מחוז של צוות מכירות.

סטנט AneuGraft® מיועד לשימוש בכלי דם כליליים מפותלים במיוחד בהם ישנה בעיה של ניווט ועבירות בתוך כלי הדם. סטנט AneuGraft® מורכב על מערכת הולכה המעוצבת במיוחד להקל על העברת הסטנט בכלי דם אלו.

קבוצת הסטנטים של ITGI מדיקל קיבלו בשבוע האחרון מחדש את אישור המכירה באירופה (CE Mark) בהתאם לתקינה החדשה הנהוגה באירופה. האישור ניתן לאחר שקבוצת הסטנטים של החברה לטיפול בעורקי דם כליליים עמדו בהצלחה במבדקי האיכות הנדרשים בעקבות השינויים בתקינה האירופית והוכיחו כי הם ממלאים אחר הדרישות הבטיחותיות והבריאותיות של האיחוד האירופי (European Union). לחברת ITGI מדיקל הסכמי הפצה ביותר מ-20 מדינות בעולם.

ישראל שרייבר, מנכ”ל ITGI מדיקל, מציין “זו הכרה בינלאומית חשובה נוספת לאיכות הסטנטים שלנו, שתתורגם לגידול נוסף בהכנסות כבר בשנה הראשונה להסכם. אנחנו שמחים להרחיב את מכירותינו גם לגרמניה, שהיא שוק קרדיולוגי חשוב באירופה, ואנחנו ממשיכים להגדיל בהתמדה את המכירות לסטנט ולהרחיב את השימוש בו ואת מספר המדינות שמשיקות את המוצר. כיום ישנו קושי בניווט של סטנטים מכוסים לאזורים מפותלים. לכן, ישנו צורך אמיתי להיעזר בסטנט שיהיה מכוסה מצד אחד ומורכב על מערכת הובלה גמישה ועמידה מצד שני. AneuGraft® עונה על שני צרכים אלו”.

אודות ANEUGRAFT®

סטנט הANEUGRAFT® הינו סטנט ייחודי המכוסה ברקמה מן החי ובכך יוצר חיץ בין הנזקים בקיר כלי הדם והחלל בו הדם זורם. שימוש ברקמה מן החי מגביר את ההתאמה הביולוגית של הסטנט לגוף ומצמצם את תופעות הלוואי הנוצרות בעקבות השתלת הסטנט.

אודות ITGI Medical

ITGI מדיקל הינה חברה ביוטכנולוגית העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים חדשניים וייחודיים מצילי חיים המכוסים ברקמה מן החי. מוצר הדגל הראשון של החברה, סטנט Over and Under®, המיועד לטיפול בעורקים של הלב, מאושר לשיווק באירופה (אישור CE Mark) ונמצא בשימוש מסחרי במספר מדינות ביבשת. החברה עוסקת בפיתוח של סטנטים מכוסים נוספים לטיפולים באינדיקציות נוספות של הצרויות עורקים ומפרצות בתחום המוח. שוק הסטנטים העולמי מוערך בכ-6.4 מיליארד דולר מהם כ-37% בארה”ב והיתר בשאר העולם. שוק הסטנטים לטיפול במפרצות מוח, תחום פעילות נוסף בו מתעתדת ITGI מדיקל לפעול, נמצא בהתהוות ומוערך בכ-700 מיליון דולר בשנה וצפוי לגדול עד לכ-930 מיליון דולר עד 2012.

 נמסר על ידי יח”צ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה