טכנולוגיות רפואיות

אגף החשב הכללי ומשרד הבריאות חתמו על הסכם אספקת שירותי רכש עם חברת ”ש.ר.א.ל’

אגף החשב הכללי במשרד האוצר ומשרד הבריאות, חתמו על הסכם מסחרי עם חברת “ש.ר.א.ל” לאספקת שירותי רכש של תרופות וציוד רפואי עבור בתי החולים הממשלתיים ומשרד הבריאות. ההסכם נחתם על ידי מנכ”ל משרד הבריאות ד”ר רוני גמזו, סגנית בכירה לחשב הכללי רו”ח סיגלית סייג, יו”ר “ש.ר.א.ל” מר שלמה גרופמן, מנכ”ל “ש.ר.א.ל” מר אבי בוסקילה וחשב משרד הבריאות מר דוד גרשונוביץ. 

ההסכם המסחרי מבטיח מחירים מיטביים של תרופות וציוד רפואי שירכשו משרד הבריאות ובתי החולים הממשלתיים מהחברה והוא מכיל מנגנוני בקרה ופיקוח להגברת השקיפות של החברה כלפי המדינה תוך התחשבות בצרכים המסחריים של החברה, ומאפשר עבודה רציפה ושקופה לטווח ארוך. זאת, במטרה למקסם את היתרון לגודל של מערכת הבריאות הממשלתית ולייעל את תהליכי הרכש והלוגיסטיקה במערכת , תוך ניצול המקצועיות והניסיון שהצטבר בחברה, הנמצאת בבעלות עמותת בתי חולים ציבוריים למען הציבור.

ההסכם המסחרי נחתם לתקופה של שלוש וחצי שנים, ומאפשר לכלל יחידות משרד הבריאות לבצע רכש תרופות וציוד רפואי בהיקף של כ- 1.8 מיליארד לשנה. ההסכם אמור לספק מענה לצרכי מערכת הבריאות הממשלתית, המורכבת מ 11 בתי חולים כללים, 8 בתי חולים פסיכיאטריים, 5 בתי חולים גריאטריים ויחידות נוספות של משרד הבריאות.

צוות המשא ומתן שגיבש את ההסכם המסחרי, כלל את נציג החברה מר אבי בוסקילה, נציג העמותה עו”ד ברוך אברהמי, ואת נציגי המדינה מר אלי בראל מנהל תחום בריאות באגף החשב הכללי במשרד האוצר ומר אילן סופר סמנכ”ל לתכנון תקצוב ותמחור במשרד הבריאות.

סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, נתן את בירכתו להסכם וציין כי “מהלך אסטרטגי  בפעולות בתי החולים ומערכת הבריאות בתחום הרכש והלוגיסטיקה מהווה מנוף להתייעלות וצמצום עלויות”.

החשב הכללי שוקי אורן, ברך על חתימת ההסכם ואמר כי “החתימה עליו מסיימת מו”מ ארוך שנוהל מול החברה. הסדרת רכש התרופות והציוד הרפואי על ידי משרד הבריאות ויחידותיו היא חלק מיעד העל של אגף החשב הכללי לשיפור וייעול תהליכי הרכש בממשלה תוך השגת מירב הערך מכל שקל בתקציב ,לטובת אזרחי המדינה”.

יו”ר שראל שלמה גרופמן ,שהיה מעורב אישית בניהול המשא ומתן ובאסטרטגיה העסקית ברך על ההסכם ואמר:” אני רואה בהסכם חשיבות רבה בכך שהוא מבטיח שיתוף פעולה הדוק עוד יותר עם משרדי הבריאות והאוצר ויאפשר לחברה לפרוץ עוד יותר קדימה בעבודתה לטובת בתי החולים הציבוריים”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה