טכנולוגיות רפואיות

הממשלה אישרה הבוקר את מינויו של דר’ רוני גמזו, מנהל ביה”ח הכללי של המרכז הרפואי תל אביב לתפקיד מנכ”ל משרד הבריאות.



הממשלה אישרה הבוקר את מינויו של דר’ רוני גמזו, מנהל ביה”ח הכללי של המרכז הרפואי תל אביב לתפקיד מנכ”ל משרד הבריאות. ד”ר גמזו מחליף בתפקיד את ד”ר איתן חי-עם שהתפטר מתפקידו. ד”ר גמזו ייכנס לתפקידו ב 1 ביוני, לאחר תקופת חפיפה.

ד”ר גמזו (44), רופא נשים מומחה בהשכלתו המקצועית ומרצה בכיר בפקולטה לרפואה באונ’ ת”א, מילא עד היום את תפקיד מנהל ביה”ח הכללי במרכז רפואי ת”א, תפקיד ממנו התפטר עם מינויו לתפקיד מנכ”ל משרד הבריאות.

לפני שמונה לתפקידו כמנהל ביה”ח הכללי שימש ד”ר גמזו חמש שנים כסמנכ”ל  כלכלה רפואית.

הוא בעל תואר  Ph.D  במחקר רפואי, תואר שני במינהל עסקים ותואר ראשון במשפטים.

עם מינויו לתפקיד, הודיע ד”ר גמזו על התפטרותו מתפקידו הניהולי במרכז רפואי ת”א ויציאה לחופשה ללא תשלום כרופא מן השורה. זאת על פי דרישת היועמ”ש לממשלה, נציבות שירות המדינה והמחלקה המשפטית של משרד הבריאות. כמו כן הודיע, כי בכל מהלך כהונתו, לא יעסוק בנושאים הקשורים למרת”א.

ד”ר גמזו מסר עם כניסתו לתפקיד: “אני מודע לכובד המשימה שנטלתי על עצמי ומודה על האמון שניתן לי ע”י הממשלה וסגן שר הבריאות. אני מודע לרגישות הנושאים בהם אעסוק, ובראשם הנושא התקציבי לקראת קביעת תקציב 2011. היעד המרכזי של מערכת הבריאות היא לדאוג לבריאות תושבי המדינה ואני רואה בהגדלת המשאבים למערכת הבריאות הציבורית את משימתי החשובה ביותר”

ד”ר גמזו הודה לקודמו, ד”ר איתן חי-עם על הובלתו את המערכת במחצית השנה האחרונה.

סגן שר הבריאות, ח”כ הרב יעקב ליצמן בירך את ד”ר גמזו עם כניסתו לתפקיד והודה לו על הסכמתו ליטול עליו את התפקיד המורכב הקשה והרגיש.

נמסר על ידי עינב שימרון – גרינבוים, דוברת משרד הבריאות

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה