סטודנטים

בית החולים סורוקה חוגג את המתמחות והמתמחים, הסטאז’ריות והסטאז’רים המצטיינים (הודעת סורוקה)

בטקס חגיגי, הוכרזו המתמחות והמתמחים המצטיינים,  הסטאז’ריות והסטאז’רים המצטיינים

 בסורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי מקבוצת כללית כ – 400 מתמחות ומתמחים בתחומי הרפואה המגוונים, אשר עובדים ולומדים וראויים להערכה על עבודתם האינטנסיבית והחשובה בבית החולים לקידום בריאות תושבי הנגב. תקופת ההתמחות היא תקופה ייחודית ומאתגרת במסלול החיים של רופא, והיא בעלת משמעות גדולה בעיצוב דמותו.

ועדת ההתמחות, בראשותו של פרופ’ לאוניד ברסקי – מנהל מחלקה פנימית ו’, ועדת הסטז’ בראשותו של ד”ר יובל סופרו – סגן מנהל המחלקה לנוירוכירורגיה, קרן ממן – רכזת ועדת התמחות וסטז’ ויעל וקסלמן רכזת ועדת סטז’,  קיבלו עשרות המלצות על מתמחים, מתוכם נבחרו 15 המצטיינים.

המתמחים המצטיינים:

 החטיבה לרפואה פנימית: ד”ר חליל אבו סריס, ד”ר יבגני גולבץ, ד”ר רותם גורפינקל-אנגל

מרכז סבן לרפואת ילדים: ד”ר נגה ארואס, ד”ר רן חזן, ד”ר שי קלייטמן

החטיבה למיילדות וגינקולוגיה במרכז סבן: ד”ר דאיה כוכב, ד”ר עמרי זמשטיין, ד”ר שרון דודסקו

החטיבה הכירורגית: ד”ר אביאל אזולאי, ד”ר אלחנן קוינט

החטיבה להרדמה: ד”ר שחר נגב, ד”ר משה רוחם

החטיבה לרפואת המוח: ד”ר נדב רייס

המחלקה לרפואה דחופה: ד”ר אוסמה אלעמור

הסטאז’רים המצטיינים: ד”ר אביה אשור, ד”ר טלי זמד, ד”ר אוהד וורמסר, ד”ר לירון קרבץ, ד”ר גוני שלף, ד”ר מירב אטיאס, ד”ר דליה נפנוביץ, ד”ר נתב הנדין, ד”ר דניאל לגזיאל, ד”ר קריסטינה שחאדה, ד”ר ואיל אלקרינאוי, ד”ר רוני סקלר, ד”ר שיר לובטון.

ד”ר דרור דולפין, סגן מנהל סורוקה, אחראי על תחום התמחות וסטז’ בבית החולים: ” מרגש מאוד לעמוד מול קבוצה נהדרת כזאת של מצטיינות ומצטיינים ובני משפחותיהם. ההתמחות בסורוקה היא אתגר שהופך את המתמחים והמתמחות שלנו לרופאים ורופאות טובים יותר ומאפשר להם להתמקצע על הצד הטוב ביותר. חווית ההתמחות היא בראש מעיינינו ואנו מקיימים שיח שוטף עם המתמחים כדי לתת מענה לצרכיהם, כך למשל קיימנו השנה סדנה ייעודית להתמודדות עם חרדת בחינות שסייע רבות לחלק מהנבחנים”.

ד”ר שלומי קודש, מנהל סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי: “צוות בית החולים הוא המרכיב החשוב ביותר בהצלחת בית החולים, והמתמחים והסטאז’רים שלנו הם דור העתיד של מערכת הרפואה בנגב. תכנית ההתמחות בסורוקה היא מהטובות בארץ. רופאים שמסיימים את התמחותם בסורוקה מוערכים מאוד על ידי הקהילה הרפואית בישראל, מתמנים לתפקידים בכירים במערכת הבריאות ושמם יוצא למרחוק”.

ד”ר קודש ברך את המצטיינים והודה להם על עבודתם המאומצת בשנים חשובות אלה: “חלקכם כבר סיים את ההתמחות או לקראת סיומה וכבר התווה את המשך הדרך, ואני שמח מאוד על כך שאצל רובכם ההמשך הוא בסורוקה, עם תכנית המשך להתמחויות על ותכנית השתלמות להמשך. לאלה שעדיין במהלך ההתמחות – אאחל להגיע לסוף ההתמחות תוך אותה הצטיינות שאפיינה אתכם עד כה, ולפתח תכנית קריירה מצויינת במרכז הרפואי סורוקה. אתם בתקופת השיא של הידע שלכם במקצוע האם – יחד עם זאת, ידע הוא רק אחד המרכיבים בהצלחתכם כרופאים לצד אמפתיה, חמלה ויחס טוב למטופלים ולעמיתים. פגשתם בסורוקה מורי דרך ומודלים לחיקוירבים – מכולם ראוי לקחת דבר מה לשימור ולפיתוח אצלכם – נצלו את החשיפה הרבה הזו לבחור את הטוב שבכל העולמות”.

 

המתמחות והמתמחים המצטיינים של סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי יחד עם צוות התמחות וסטז’ בבית החולים

הסטאז’ריות והסטאז’רים המצטיינים של סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי יחד עם צוות התמחות וסטז’ בבית החולים

 

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה