סטודנטים

הדרכת הנקה בבתי חולים בארצות הברית לרב אינה תואמת את ההנחיות הבינלאומיות (מתוך דיווח CDC)

מאת ד”ר אולה קראסיק

מתוך דיווח המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (Centers of Disease Control and Prevention CDC ) עולה כי הדרכת ההנקה הניתנת ברב בתי החולים המיילדותיים בארצות הברית אינה תואמת את ההנחיות הבינלאומיות.

השמנה בילדים נפוצה מאד בארצות הברית. אחת הדרכים העוזרות למנוע השמנה בילדים הינה הנקה של התינוקות. ארגון הבריאות העולמי (World Health Organization WHO ) יחד עם ארגון UNICEF (או United Nations Childrens Fund ) כתבו המלצות של 10 שלבים להנקה מוצלחת על מנת לשפר את תחילת, משך ובלעדיות ההנקה.

במהלך השנים 2007 ו-2009 בצע ה-CDC סקר לאומי בבתי חולים מיילדותיים ומרכזי לידה בארצות הברית על מנת לאפיין את שיעור השימוש ב-10 השלבים להנקה מוצלחת להכשרת אמהות חדשות.

נציגי ה-CDC מצאו כי ברב בתי החולים קיימת הדרכת הנקה (93%) ולימוד טכניקות הנקה (89%) לאמהות חדשות. אולם, רק בבתי חולים מועטים קיימת מדיניות הנקה (14%), הגבלת שימוש בתחליפי חלב (22%), או תמיכה באמהות לאחר השחרור מבית החולים (27%).

בהשוואה בין שנת 2007 לשנת 2009 נמצא כי אחוז בתי החולים בהם הדרכת ההנקה כוללת לפחות 9 מתוך 10 השלבים המוגדרים על ידי WHO ו-UNICEF עלה מעט, מ-2.4% ל-3.5%.

הדיווח מסכם כי רב בתי החולים בארצות הברית מבצעים הדרכת הנקה אשר לא תואמת את ההנחיות הבינלאומיות.

MMWR Morb Mortal Wkly Rep. August, 2011

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה