סטודנטים

רופאים ואחיות מונעים על-ידי קפה (Harris Interactive Survey)

מסקר חדש עולה כי קפה הוא האחראי לכך שבתי חולים שורדים במהלך שעות היום והלילה. מהתוצאות עולה כי רופאים ואחיות, בהשוואה למקצועות אחרים, תלויים בהשפעה המעוררת של קפה בכדי לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר.

עם זאת, הצוותים הרפואיים אינם היחידים. החוקרים מצאו כי 43% מאלו הנוהגים לשתות קפה טוענים כי הם פחות פרודוקטיביים כאשר אינם שותים קפה בעבודה. וכשליש מהעובדים טוענים כי הם זקוקים לקפה רק כדי לעבור את יום העבודה.

העובדים בימינו עובדים במשך שעות ארוכות יותר עם נטל עבודה כבד יותר והמסקר עולה כי תוספת אנרגיה בבוקר ולאורך שעות היום עשויה לסייע בהגברת היצרנות.

הסקר הארצי כלל למעלה מ-3,600 עובדים ודירג את המקצועות עם שיעור העובדים הגבוה ביותר שדיווחו כי היו פחות פרודוקטיביים ללא קפה.

מהתוצאות עולה כי המקצועות שהיו התלויים ביותר בקפה היו (לפי הסדר): אחיות, רופאים, עובדי בתי מלון, מעצבים/ארכיטקטים, נציגי מכירות/ביטוח, מכיני מזון, מהנדסים, מורים, אנשי שיווק/יחסי ציבור, מדענים, מפעילי מכונות ועובדי ממשל.

בקרב עובדים באזור הצפון-מזרחי תועדה התלות הגדולה ביותר בקפה, כאשר 48% מהמשיבים טענו כי היו פחות יצרנים כאשר לא שתו קפה, בהשוואה ל-34% מהעובדים באזור המערב התיכון.

מהמחקר עולה בנוסף כי עובדים צעירים היו תלויים יותר בקפה, כאשר 40% מאלו בגילאי 18-24 טענו כי לא יכלו להתרכז היטב ללא קפה ו-43% מאלו בגילאי 18-34 התלוננו על אנרגיה ירודה במידה ולא שתו את כוס המשקה היומית שלהם.

קרוב לרבע מהצעירים דיווחו כי רכשו קפה כדרך לתגמל את עצמם על עבודה טובה שביצעו.  37% מהעובדים דיווחו כי שתו שתי כוסות קפה ביום, במהלך יום עבודה רגיל.

Harris Interactive Survey

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה