שיווק ומנהל רפואי

ד”ר אשר שלמון נבחר כנציג ישראל לועד המנהל של ארגון הבריאות העולמי (משרד הבריאות)

משרד הבריאות

בועידה האזורית של ארגון הבריאות העולמי המתקיימת השבוע באסטנה, קזחסטן נבחר הבוקר, יום רביעי ה 25.10, ד”ר אשר שלמון, מנהל האגף ליחסים בינלאומיים במשרד הבריאות, כנציג ישראל לועד המנהל של ארגון הבריאות העולמי. על התפקיד התמודדו חמש מדינות. לאחר אישרור כל חברי הועד החדשים במליאה העולמית (תהליך טכני אוטומטי) המינוי יכנס לתוקף במאי 2024 לתקופה של שלוש שנים.

שר הבריאות אוריאל בוסו: “מערכת הבריאות של מדינת ישראל זוכה להכרה עולמית, בראש ובראשונה בזכות אנשי המקצוע המעולים שלה. מינויו של ד”ר אשי שלמון לוועדת המנהל של ארגון הבריאות העולמי הוא תעודת כבוד. בטוחני שניסיונו, שאיפתו למצוינות ויכולותיו המוכחות יסייעו לקדם את מטרות הארגון. אני מאחל לד”ר שלמון הצלחה רבה”.

משה בר סימן טוב, מנכ״ל משרד הבריאות: “דווקא בימים אלו שבהם נשמעים קולות בעולם המתנגדים לישראל ואנו רואים גילויי אנטישמיות בעולם מינוי זה חשוב אף יותר. מערכת הבריאות בישראל היא מהטובות בעולם ומייצגת את הרוח הישראלית ששואפת לחיים ושמה את צרכי האדם במרכז. אני מברך את ד״ר שלמון, איש מקצוע מעולה, על בחירתו כנציג ישראל ומאחל לו הצלחה רבה בתפקיד חשוב זה”.

ד״ר אשי שלמון: ״זהו כבוד גדול אך גם אחריות להביא את קולה של מערכת הבריאות הישראלית להנהגת הארגון. נתמקד בקידום תחומים במישור עולמי בהם ישראל מובילה כמו בריאות דיגיטלית, רפואה מותאמת אישית והערכות לחירום. נפעל לכך שקולה של ישראל ישמע ברמה בעולמות המקצועיים”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה