שיווק ומנהל רפואי

עדויות חדשות תומכות ביעילות חיסון כנגד קורונה של חברת פייזר בילדים מתחת לגיל 5 (מתוך הודעת חברת פייזר)

 החיסון של חברת פייזר כנגד נגיף הקורונה הדגים יעילות של 73.2% במניעת COVID-19 בילדים בגילאי 6 חודשים עד 4 שנים, כך עולה מנתונים שפרסמו החברות, חודשיים לאחר שבארצות הברית החלו לחלק את החיסונים לקבוצת גיל זו.

 החיסון של חברת פייזר אושר לשימוש בילדים מתחת לגיל 5 שנים בחודש יוני האחרון, על-בסיס נתונים שהראו כי החיסון הוביל לתגובה חיסונית דומה כמו בקבוצות גיל מבוגרות יותר.

 מניתוח מוקדם שהתבסס על 10 מקרי COVID-19 עם תסמינים עלה כי היעילות של החיסון עומדת על 80.3%. עם זאת, מומחים הזהירו כי הנתונים מוקדמים עקב המספר הקטן של מקרים תסמיניים.

 הנתונים העדכניים שפורסמו כעת מעידים כי 13 ילדים אובחנו עם COVID-19, לפחות שבעה ימים לאחר קבלת מנה שלישית של החיסון של חברת פייזר, זאת בהשוואה ל-21 מקרים בקרב אלו שטופלו בזריקות פלסבו.

 מרבית המקרים של COVID-19 נבעו מווריאנט Omicron BA.2 אשר היה הווריאנט הנפוץ בחודשים מרץ ואפריל, עת ביצוע המחקר.

 מחברות התרופות האחראיות לחיסון נמסר כי בכוונתן לפנות לקבלת אישור בארצות הברית לחיסון דו-ערכי המכוון כנגד הווריאנטים BA.4/BA.5 של אומיקרון לילדים מתחת לגיל 12 שנים. החברות פנו בימים האחרונים לקבלת אישור בארצות הברית לחיסון הדו-ערכי כמנת דחף לאלו בגילאי 12 שנים ומעלה.

 מחברת פייזר נמסר כי המחקר בילדים להערכת החיסון המותאם לילדים צפוי להתחיל בסתיו ובכוונתם לשתף פעולה עם הרשויות במטרה לקבוע אילו נתונים נדרשים לקבלת אישור של החיסון.

 

מתוך הודעת חברת פייזר

 

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה