שיווק ומנהל רפואי

חברת הפארמה הישראלית פנאקסיה מרחיבה פעילותה בארה”ב

חתמה על הסכם אסטרטגי עם חברת Canadian Bioceutical Corporation , להקמת מפעלים באריזונה, נוואדה, מסצ’וסטס ומרילנד, לייצור תרופות מבוססות קנאביס רפואי

ד”ר דדי סגל, מנכ”ל פנאקסיה: “ההסכם כולל שיווק והפצת 32 תרופות ותכשירים של פנאקסיה. יש לנו ניסיון מוצלח מאוד בחדירה לשוק האמריקאי (במדינת ניו מקסיקו, ארה”ב), ולכן החלטנו להתרחב, בעזרת שותף עם מוניטין וניסיון קמעונאי משמעותי”

החברה הציבורית הקנדית Canadian Bioceutical Corporation (CSE: BCC , OTC:CBICF) הנסחרת בטורונטו ובניו יורק, משחררת הודעה לבורסה על חתימת הסכם עם חברת פנאקסיה תעשיות פרמצבטיות מישראל להקמת  4 מפעלי ייצור ב- 4 מדינות בארה”ב: באריזונה, נוואדה, מסצ’וסטס ומרילנד.

לפי ההסכם, המפעלים החדשים ייצרו מגוון תרופות ותכשירים רפואיים, מבוססי קנאביס רפואי, ללא עישון של פנאקסיה. המפעלים יוקמו בחודשים הקרובים, וינוהלו, על ידי פנאקסיה, ואילו חברת BCC תספק למפעלי הייצור ב- 4 המדינות את צמח הקנאביס הרפואי המקומי, וכן תשווק ותפיץ את התרופות והתכשירים, שייוצרו, בארצות הברית.

ברקע להסכם, העובדה כי לפי החוק בארה”ב, אסור לייבא קנאביס מחו”ל, או להעביר את הצמח ממדינה למדינה. לפנאקסיה יש ניסיון חיובי ומוצלח בחודשים האחרונים של כניסה ראשונה לארה”ב, למדינת ניו מקסיקו, באמצעות הסכם לשיתוף פעולה דומה עם מגדל הקנאביס הגדול במדינת ניו מקסיקו, Ultra Health . פעילות פנאקסיה בניו מקסיקו מצליחה מעל ומעבר למצופה. החברה מתמודדת עם ביקושים יוצאי דופן למוצריה, וכל המלאי המיוצר, נמכר מיידית בנקודות מכירה בכל רחבי מדינת ניו מקסיקו. פנאקסיה מייצרת את המוצרים במפעל, שהקימה, במדינת ניו מקסיקו, לפי ידע וטכנולוגיה, שפותחו בישראל, ואינם קיימים בארה”ב, לייצור הפתרונות החלופיים לעישון. Ultra Health מספקת את צמח הקנאביס הרפואי המקומי של מדינת ניו מקסיקו, ולאחר מכן, משווקת ומפיצה את התרופות והתכשירים לתושבי ניו מקסיקו.

לפי ההסכם החדש עם חברת BCC , בשלב ראשון, עם הקמת 4 המפעלים, ייוצרו 32 התרופות והתכשירים התרופתיים, מבוססי הקנאביס, לפי פרוטוקולים פרמצבטיים  מוקפדים, בטכנולוגיה מתקדמת ובתנאי בטיחות ואיכות  GMP  (Good Manufacturing Practice ). כל התרופות והתכשירים התרופתיים יכילו כמות מדודה וידועה של מינון החומרים הפעילים ממיצוי צמח הקנאביס, ומיועדים לחולים במחלות שונות, בהן: הפרעת דחק פוסט טראומטית, מחלות סרטן, כאבים כרוניים, כאבים נטורופתים, אפילפסיה, פרקינסון, אלצהיימר, אנורקסיה, איידס ועוד. 

רשימת המוצרים התרופתיים כוללת, בין היתר: טבליות תת לשוניות, ולכסניות מציצה בטעמים שונים (לספיגה מוצלחת יותר בדם של הקנבינואידים מאשר באמצעות עישון), פתילות (נרות) קנאביס וגינליות, פתילות (נרות) רקטאליות, שמנים, תחליבים, קרמים לטיפול בכאב, בכוויות, פסוריאזיס, בנגעי עור ועוד, פלסטרים לשיכוך כאבים, משאפים ואחרים.

לדברי  בת’ סטבולה (Beth Stavola ), נשיאת חברת BCC ארה”ב: “בהסתמך על ההצלחה והאטרקטיביות של מוצרי פנאקסיה בניו מקסיקו, אנו מאמינים כי לשיתוף הפעולה עם פנאקסיה פוטנציאל גבוה לתרום להכנסות החברה ולגידול משמעותי ברמות הרווחיות. לא רק שאנחנו עונים על צרכי שוק גדלים לתרופות ולתכשירים מבוססי קנאביס רפואי, בה בעת, אנחנו גם לא מגדילים את הוצאות ההון של החברה, מה שהופך את ההסכם לאטרקטיבי מאוד עבורנו”.

מייקל ארנקוורן (Arnkvarn Michael ), מנהל השיווק הראשי של BCC , מוסיף, “למותג המשותף בארבע המדינות יקראו: ‘סלוס ביו-פארמה’. התוכנית שלנו היא ללוות את ההשקה בקמפיין ממוקד לרופאים, כדי להציג את המחקרים העדכניים ביותר, המוכיחים את יעילות התרופות והתכשירים מבוססי הקנאביס הרפואי. לשמחתנו, החקיקה בכל ארבע המדינות הללו שבהן נפעל עם פנאקסיה מקדמת יוזמות שיווקיות הקשורות לקנאביס הרפואי”.

דר’ דדי סגל, יו”ר פנאקסיה: “ההסכם כולל שיווק והפצת 32 תרופות ותכשירים של פנאקסיה.          יש לנו ניסיון מוצלח בחדירה לשוק האמריקאי (בניו מקסיקו), ולכן החלטנו להתרחב, בעזרת שותף עם מוניטין וניסיון קמעונאי משמעותי. ההסכם עליו חתמנו, מתאים לאסטרטגיית ההתפשטות המהירה שהצבנו לנו כיעד בשוק האמריקאי. אנו מקווים לשכפל את ההישגים בניו מקסיקו ואת הביקושים הגבוהים של הלקוחות למוצרים שלנו, שמיוצרים על פי תקני איכות גבוהים כמו כל מוצר פרמצבטי אחר, שאינו מבוסס קנאביס רפואי”.

ההסכם בין פנאקסיה לחברת BCC קובע כי לחברת BCC תהיה זכות ראשונים להסכמי שיתוף פעולה עם פנאקסיה בכל מדינה נוספת שתרצה לחדור אליה בארה”ב, למעט בקליפורניה, בקולורדו, וכמובן בניו מקסיקו, בהן פנאקסיה כבר פעילה.

כללי –

(Canadian Bioceutical Corp) BCCחברת הביוטכנולוגיה הקנדית

מדובר בתאגיד מאונטריו קנדה, אשר באמצעות חברות בנות, בבעלותו המלאה בארה”ב, מספק שירותי ניהול  , רכש, ייעוץ, פיננסים, נדל”ן להשכרה, לוגיסטיקה ושירותי מינהל, לארגוני קנאביס רפואי באריזונה, שמפעילים רשת חנויות לממכר מוצרי מיצוי קנאביס ששמן: ‘בריאות לחיים’. לתאגיד שולי רווח גבוהים מאוד ממכירה סיטונאית, והוא צומח במהירות באזור המטרופולין של העיר פניקס במדינת אריזונה, אזור שבו אוכלוסייה של 4.6 מיליון תושבים.         מותג החברה זוכה בפרסים ונמכר ביותר מ- 40% מהחנויות במדינת אריזונה, שמחזיקות מלאי מוצרי קנאביס.
התאגיד גם מחזיק נכסים במסצ’וסטס, תומך בעיבוד חלקות קנאביס, במערך ייצור ובשלוש חנויות למכירת קנביס.

פנאקסיה תעשיות פרמצבטיות

החברה היא יצרנית של תרופות, מבוססות קנאביס רפואי. פנאקסיה היא חלק מקבוצת חברות גדולה, המתמקדת במחקר ופיתוח, ומייצרת תרופות מעל 40 שנה. סך הכל, הקבוצה מייצרת יותר מ- 300 מוצרי תרופות שונים, במגוון רחב של התוויות רפואיות: מתרופות, תרופות ללא מרשם, מכשור רפואי ועד חומרים למילוי והצערת מראה העור. הקבוצה מוכרת בלמעלה מ- 25 מדינות.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה