שיווק ומנהל רפואי

ד”ר יצחק ברלוביץ’ מצטרף להנהלת האגודה לזכויות החולה

ד”ר ברלוביץ’, אשר שימש כמנהל במרכז הרפואי וולפסון ב-11 השנים האחרונות, הצטרף להנהלת האגודה לזכויות החולה, זאת לאחר שנים של קשר קרוב לאגודה.

 

ד”ר ברלוביץ’ מצטרף לשורות הנהלת האגודה לזכויות החולה, המונה בכירים רבים נוספים במערכת הבריאות,  לאחר שנים רבות בהן ניהל את המרכז הרפואי וולפסון. ד”ר ברלוביץ’, בוגר בית הספר לרפואה ובעל תואר שני במינהל מערכות בריאות מאוניברסיטת תל אביב, התמחה ברפואת ילדים במרכז רפואי אסף הרופא, שימש כראש מינהל רפואה ואחר כך כמשנה למנכ”ל משרד הבריאות. במסגרת עבודתו, היה חלק מהצוות שניסח את חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ואח”כ ליווה את היישום שלו . במהלך השנים, עבד בשיתוף עם ארגוני החולים והאגודה לזכויות החולה המרכזת אותם. ד”ר ברלוביץ’ מכהן כיו”ר מועצת הבריאות לקידום בטיחות, בית ופנאי, חבר במועצה הלאומית ללוגיסטיקה, ועד 2006 כיהן כחבר בוועדת סל שירותי הבריאות (“וועדת התרופות”).

 

לדברי ד”ר יצחק ברלוביץ’, “אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מהאגודה לזכויות החולה. המטרה העיקרית שלי בפעילות שלי עם האגודה היא לקדם את מיצוי הזכויות של החולים בישראל, בין היתר באמצעות קביעת מדדים של זמני המתנה, מרחק ואיכות השירות שהחולים מקבלים, כמו גם הרחבת אפשרויות הבחירה בין נותני השירותים השונים. הגדרות אלו של זמינות ונגישות הם מדדים בסיסיים שאינם קיימים היום בחוק ביטוח בריאות ממלכתי, ומן הראוי שהחוק יעודכן על מנת להבטיח לחולים את רמת השירות הרפואי הטוב ביותר. פעילות זו תדרוש כמובן שיתוף פעולה של אנשי מקצוע רפואיים ושל נציגי ארגוני החולים: רק באמצעות השילוב ביניהם והכוח המשותף של כולם, נצליח להשפיע ולשפר לטובת החולים.”  

 

לדברי שמוליק בן יעקב, יו”ר האגודה לזכויות החולה: “זו זכות גדולה עבורנו שד”ר ברלוביץ’ מצטרף לשורות האגודה לזכויות החולה, ומוכן להשקיע מזמנו, מרצו וניסיונו הרב לטובת החולים. אתגרים רבים עומדים בפנינו, ואין מוכשר ומתאים ממנו המכיר את מערכת הבריאות מלפני ומלפנים,  לסייע ולהתגבר עליהם.”

נמסר על ידי גולדפינגר

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה