שיווק ומנהל רפואי

הרציונל של מרכזי המידע והשיווק (ממו”ש) באי-מד/מאת בעז גנזבורג

דומה שאין ספק לכל מי שמצוי בתחום השיווק הרפואי כי בעולם התחרותי מאוד של התעשיה הרפואית,  יש חשיבות רבה לנוכחות, לזמינות, ליכולת להעביר מידע, וליצירת תקשורת דו כיוונית בין התעשייה לאנשי המקצוע הרלבנטיים.

לפיכך, הגענו למסקנה שכשם שזה ברור ומובן מאליו שעל כל מנהל מוצר ושיווק בתחום להחזיק בטלפון נייד וכרטיס ביקור , ולהימצא באירועים המקצועיים שאליהם מגיע הצוות הרפואי הרלבנטי בתחום,  צריך להיות גם ברור שלמוצר/ים אותו/ם הוא מנהל יש דף מידע אינטרנטי זמין המאפשר גם הצגת מידע רלבנטי ועדכני וגם יצירת קשר (בקשות/שאלות) מצד הצוות הרפואי . במילים אחרות –  בעצם אתר מוצר.

הבעיה באתר מוצר “סתם” שאינו קשור ומחובר למערכת/אינדקס וכד’ היא שלא כל כך ברור אם איך ומי יגיעו אליו. אפשר כמובן לעשות קידום בגוגל אבל אם חשובה התקשורת והזמינות מול הקהל המקצועי דווקא,  אז נראה שרק ההשתייכות לאינדקס המוצג גם באופן קבוע וזמין באתר שבו גולש ומתעדכן הצוות הרפואי (אתר כמו אי-מד למשל..),  ויצירת הפניות לאתר המוצר מתוך תכנים רלבנטים באותו אתר, עשוייה להיות הדרך היעילה והאפקטיבית ביותר לחזק את היכולת להעביר מידע ולתקשר באופן דו צדדי מול הצוות הרפואי.

במקביל כמובן יכול גם מנהל המוצר לבצע קידום עצמאי ע”י כך שכתובת האתר תופיע בכרטיס הביקור שלו, שכל מייל שהוא שולח ילווה עם כתובת האתר ועוד.

אלמנט חשוב נוסף הוא היכולת לבצע בקלות רבה עדכונים באתר המוצר בהתאם לצורך (התוויות, מחקרים, אישורים, שידרוגים, מחירים, מבצעים וכד’) .  לפיכך חשוב שאתר המוצר יהיה קל ופשוט לניהול ועדכון מצד מנהל המוצר, פחות או יותר כמו להוסיף פוסט בפייסבוק…

לנו אין ספק שמנהלי שיווק מוצרים שיבינו שאחד מגורמי המפתח העיקריים להצלחתם הוא תקשורת יעילה ואפקטיבית מול קהל אנשי המקצוע ויפעלו בהתאם באמצעות שימוש בכלים מתקדמים ואפקטיביים שרשת האינטרנט מציעה היום – יגיעו גם בסבירות רבה יותר ליעדי המכירות והשיווק שלהם.

מנהל המוצר המודרני של היום חייב להיות יותר ויותר “חיית תקשורת” ולשם כך לעשות שימוש אופטימלי ברשת האינטרנט, בדיוק כפי שמרבית מנהלי המוצרים רכשו כבר מיומנות והבנה באיך להופיע בכנס מקצועי באופן אפקטיבי. רק צריך לזכור שכנס יש פעם, פעמיים בשנה, בעוד שה”כנס” הוירטואלי ברשת קיים כל רגע, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע וכן הלאה…

מרכזי המידע והשיווק (ובקיצור , אם תרצו ממו”ש…) מציעים בדיוק את הפתרון המתאים: נוכחות, זמינות, יכולת עדכון נוחה, הופעה בעיתוי ובהקשר הנכון, יכולת יצירת קשר קלה ע”י הצוות הרפואי.

לאחרונה יצאנו במבצע הכרות מיוחד המאפשר הצטרפות בתנאים אטרקטיביים ביותר.  

ראו כאן הפרטים (והרשמה)

ובפעם הבאה שתפגשו עמית שלכם למקצוע תוכלו לשאול “אז גם לך יש כבר אתר מוצר בממו”ש של אי-מד ” ?  … 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה