שיווק ומנהל רפואי

טיפים לחיים בריאים ורזים יותר/ עינת ששון, דיאטנית קלינית, צנטרום

מי מאיתנו לא רוצה לרזות?

אין כמעט יום שלאחריו לא מתחילה דיאטה, הנה כמה עצות למזון בריא מזין ופחות משמין מאת עינת ששון, הדיאטנית הקלינית של צנטרום, נותנת כמה טיפים לחיים בריאים ורזים יותר.

1.  מיץ פירות הוא לא פרי שלם – הקפידו לאכול פירות שלמים ועדיף לא מקולפים על פני מיצי פירות המכילים ריכוז גבוה של סוכר עם מעט מאוד סיבים.

2.  טרי עדיף על מיובש – על מנת לרענן את הסלט נסו לשלב פירות טריים כמו ענבים סגולים חתוכים, פלחי תפוח בקליפתו או שזיף טרי על פני אגוזים קלויים או פירות מיובשים המכילים כמות קלוריות גבוהה.

3.  גם ויטמינים ומינרלים מסייעים להרזות – שלבו מולטי ויטמין בתזונה. מחקר חדש שפורסם ב-2010 מראה כי אנשים שנטלו מולטי ויטמין צנטרום למשך מספר חודשים ירדו משקל.

4.  מרק רב שימושי – בחודשי החורף הקרים הכינו מרק ירקות עשיר. אכלו לעיתים את המרק ולעיתים סננו ממנו את הנוזלים ואכלו את הירקות כתוספת.

5.   צלוי ולא מוקפץ – פנקו את עצמכם עם סוגים שונים של ירקות צלויים בתנור. אנטיפסטי עם גבינה מלוחה דלת שומן יכולה להיות ארוחה מפנקת מאוד.

6.   צחצוח שיניים לסיום – צחצחו שיניים אחרי ארוחת ערב. עצם הצחצוח ייתן את ההרגשה שנגמרו הארוחות להיום וחוץ ממים לא נכנס כלום לפה.

7.   אחרי הכל צריך גם לישון – מומלץ לישון לפחות 7 שעות בלילה. לפי מחקרים, לאנשים הישנים יותר בלילה, יש פחות סיכויים להעלות במשקל, בהשוואה לאנשים שישנים פחות שעות.

8.   עשבי טיבול במקום שמן – השתמשו בהרבה עשבי תיבול במרקים ובסלטים כמו פטרוזיליה, נענע, בזיליקום ושמיר במקום להוסיף שמן ומלח.

9.   אתם לא פח, עזבו את השאריות בשקט – זרקו מיד לפח את השאריות של הילדים ושלכם מהארוחה. הפסיקו להיות הפח של הבית.

10.קבעו מטרות, אבל אל הנייר – קנו בחנות מכנס שרציתם אך במידה אחד קטן יותר. תלו אותו בחדר השינה, הוא ייתן לכם מוטיבציה להמשיך.

11.  אל תגיעו הביתה רעבים-  הכינו לכם פרי או מעדן דיאט, לפני היציאה מהעבודה אכלו אותו.

12.  ובכל זאת נוע תנוע – מצאו פעילות גופנית שאתם אוהבים, ריקודי בטן, קיק בוקסינג, שחיה או צעידה והתמידו בה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה