שיווק ומנהל רפואי

חברות התרופות בארה”ב יאלצו לשלם ל-FDA כדי שיוכל לאשר את הפירסומות לטלויזיה (מדסקייפ)

FDA

ע”פ דיווח במדסקייפ יצרני תרופות יאלצו לשלם כ-6.25 מיל’ $ בשנה הבאה בכדי לסייע ל-FDA במימון העבודה המוקדשת ע”י ה-FDA בביצוע סקירות לצורך אישור של פירסומות בטלויזיה של תרופות.

תכנית הפירסום מצורפת להסכם המוצע לחקיקה לחידוש המימון של התעשיה להערכות על תרופות של ה-FDA עד לשנת 2012 . ה-FDA ממומן גם מהתקציב הפדרלי.

סכום של כ-30 מיל’ $ מיועד לשנה הבאה לצורך שידרוג יכולת הסוכנות לעקוב ולנטר בטיחות של תרופות לאחר שהוכנסו לשוק.

באשר לפירסום בטלויזיה ההצעה תדרוש מחברות התרופות תשלום חד פעמי קבוע בנוסף לתשלום הנדרש לכל אישור של פירסומת.

יצרני התרופות אינם נדרשים כיום לקבל אישור ה-FDA לפני התחלת קמפיין בטלויזיה, אך חברות רבות מגישות מראש את הפירסום לסקירת ה-FDA בכדי למנוע קנסות על תוכן אסור. בעבר חברות נקנסו ווהזהרו בגין הצגה מעוותת של עובדות בפירסומות אלה.

מס’ ההגשות לסקירה נמצא בעלייה, ה-FDA מדווח, אך המקורות לביצוען לא הוגדלו ולכן מוצע שינוי זה באופן המימון שלהן.

כתוצאה מכך, אין זה אפשרי כיום מבחינת ה-FDA לסקור את כל הפירסומות הישירות לצרכן (DTC) בטלויזיה בלוח זמנים סביר. התכנית תאפשר ל-FDA לגייס עוד 27 אנשי מקצוע שיאפשרו עמידה בלו”ז של הגשת חוות דעת תוך 45 יום.

לדיווח במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה