שיווק ומנהל רפואי

כונס הנכסים הרשמי ממליץ למכור את בית החולים ביקור חולים לקבוצת הרכישה לוינגר- רייכמן

עו”ד יעקב שפיגלמן שמונה  כנציג רשמי וכבא כוחו של כונס הנכסים הרשמי של מדינת ישראל (הכנ”ר), פונה במכתב נוסף אל שופט בית המשפט המחוזי מר שפירא וממליץ למכור את בית החולים הותיק בירושלים “ביקור חולים” לקבוצת הרכישה לוינגר-רייכמן.

בית החולים ביקור חולים הנמצא למעלה משנתיים בהליכי פירוק, לאחר צבירת חובות בגובה של כ-100 מליון נוהל עד כה ע”י עמותת ביקור חולים.

המלצתו של עו”ד שפיגלמן מתבססת על העובדה שהצעת קבוצת לוינגר-רייכמן הייתה גבוהה ב-25% מהצעות האחרות והיא עומדת על סך של 25.5 מליון $ לעומת 20 מליון $ שהוצעו ע”י 2 הקבוצות האחרות וכן התחייבות הקבוצה להפעיל את בי”ח ל-15 שנים בעוד 2 קבוצות האחרות מתחייבות ל-5 שנים בלבד. הצעה זאת מדברת על המשך הפעלתו של בית החולים במתכונתו הנוכחית ומבלי להקטין את מספר המיטות (220).

לנוכח המצב הקשה אליו נקלע בית החולים, עזיבת הצוות הרפואי הוותיק והמנוסה, עצירת ההשקעה בציוד רפואי, במחקר ובפיתוח, פנה עורך הדין שפיגלמן פעם נוספת אל השופט שפירא והמליץ “לאשר את מכירת בית החולים לקבוצת לוינגר- רייכמן על פי ההצעה שהוצעה על ידה”.

בקבוצת הרכישה לוינגר-רייכמן שותפים ד”ר שמואל לוינגר, מנתח עיניים מוביל בארץ ובעולם ומייסד רשת מרפאות “עיניים ושמעיה רייכמן, בן למשפחה קנדית אשר תרמה רבות לביקור חולים ושותפה בפרוייקטים נדל”ניים רבים בישראל.

מקור הידיעה: באדיבות גלית וינגורגד

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה