שיווק ומנהל רפואי

AMA קובע סטנדרטי אריזה חדשים לתוספי מזון צמחיים

ה-American Medical Association (ה-AMA) קובע כי אריזותיהם של כמה תוספי מזון צמחיים מכילות מידע מבלבל ועלולות ליצור רושם כי מדובר בתכשירים רוקחיים ודורש להמנע מכך בעתיד.

ה-AMA אישר לאחרונה החלטה המחייבת את יצרני תוספי המזון לציין בברור את שמות המוצרים וההתוויות באופן שיצור הבחנה ברורה בינהם לבין תכשירים רוקחיים. לדוגמא, מציע ה-AMA כי המלה “צמחי” תכלל בשמות המוצרים.

אחד מחברי ועידות ה-AMA, ד”ר van Heeckeren, מסביר כי ההחלטה מבוססת על החשש מכך שצרכנים יתבלבלו בין תוספי המזון המשווקים כתרופות צמחיות לבין תרופות הנמכרות ללא מרשם רופא.

מדיניות האריזה החדשה, שאושרה על-ידי ה-House of Delegates (או ה-HOD) של AMA, ממליצה ל-AMA לחייב את היצרנים המשווקים תרופות צמחיות להוכיח יעילות ובטיחות של המוצר ולציין את מרכיבי התכשיר על האריזה.

ה-HOD קורא למנהיגות ה-AMA להפוך את פיתוחו של חיסון יעיל ובטוח כנגד שפעת לנושא מחשיבות לאומית ראשונה. בנוסף, פורסמו הוראות המחייבות עבודה משותפת עם סוכניות הממשל, במיוחד עם ה-Drug Enforcement Administration, בכדי לקבוע במהרה סטנדרטים שיקלו על הרופאים בכתיבת מרשמים באמצעות מערכת אלקטרונית.

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה