שיווק ומנהל רפואי

אזהרה: ”מפגש שיווק פרמצבטי” – זה לא ”פורום השיווק הפרמצבטי ! ”

לפני כשנתיים יזמנו, חברות מומנטום ו-e-Med את הרעיון של יצירת פורום למנהלי השיווק בתעשייה הרפואית. להצטרפות ליוזמה זו הזמנו גם את חברת מדיקל מדיה, וכך הוקם “פורום השיווק הפרמצבטי” . הפורום קיים כבר מספר פגישות, ולפי התגובות וההיענות – המפגשים היו מוצלחים ומעניינים.

לאחרונה בדקנו (הנהלת e-Med ) את האפשרות לארגון של מפגש נוסף. לאחר שקיימנו פגישה עם נציג מדיקל מדיה הובהר לנו שלמדיקל מדיה אין עניין בהמשך היוזמה הזו. לעומת זאת, חברת מומנטום וגוף מרכזי נוסף בענף הביעו עניין ורצון להמשך המיזם ואף נקבעה פגישה להמשך חודש זה כדי לתכנן ולארגן את המפגש הבא.

להפתעתנו, גילינו אמש, לגמרי במקרה (אחת המוזמנות לכנס שלחה לנו מייל בנושא אחר שבסיומו הוסיפה “ודאי נפגש במפגש הפורום הפרמצבטי הבא” , בירור עם קולגות נוספות העלה שהטעות הזו הייתה נחלת רבים…) שחברת מדיקל מדיה, מודיעה על כנס, שימו לב למינוח: “מפגש שיווק פרמצבטי” .

פנינו היום (15/1) למר יואל שמוס בדרישה להוציא מכתב הבהרה לכל התפוצה אליה נשלחה ההזמנה, בזו הלשון:

יואל שלום,

בהזמנה שלכם למפגש הזה (“מפגש שיווק פרמצבטי”) יש מן ההטעייה שכן אנשים רבים סבורים שזהו מפגש נוסף של הפורום לשיווק פרמצבטי (מפגשים שבכוונתנו להמשיך ולקיים יחד עם חברת מומנטום וגורמים נוספים, ולצערי, ללא השתתפותכם ע”פ החלטתכם).

אבקשך, עוד היום, לשלוח לכל רשימת התפוצה שקיבלה הזמנה זו, מכתב הבהרה המסביר ש:”מפגש זה אינו במסגרת מפגשי  “פורום השיווק הפרמצבטי” אשר התקיימו בשיתוף עם חברת e-Med ומומנטום”. אבקשך לכתב אותי למכתב הבהרה זה.

אנו מצדנו נדאג גם לפרסום והבהרת העניין בפורום ה”שיווק והמינהל הרפואי” באתר e-Med שבו מנויים מרבית מנהלי המוצרים והשיווק של הענף. אשמח לציין בידיעה שתעלה היום בערב שחברת מדיקל מדיה נענתה לבקשתנו ודאגה לשלוח הבהרה בנושא לאחר שאקבל את התייחסותך והעתק מכתב ההבהרה שנשלח למוזמנים.

בתשובתו של יואל שמוס למכתב זה הוא “הביע את פליאתו” וטען שאין קשר בין המפגש שחברתו מארגנת ל…”פורום פארמה”, ולכן אינו מוצא לנכון להוציא כל מסמך הבהרה.

אז זה פחות או יותר סיפור המעשה…אין לנו דבר או חצי דבר נגד אירגון מפגשים כאלה או אחרים בקרב מנהלי שיווק מהענף. להיפך. אך יש לנו סיבה טובה להאמין שבמקרה הזה מדיקל מדיה נוהגת שלא בתום לב, וגורמת במכוון להטעיית הציבור. לקרוא לאירוע “מפגש שיווק פרמצבטי” ולטעון שאין קשר ל”פורום שיווק פרמצבטי” ?…נו, באמת.

אנו מצדנו נודיע בקרוב על מפגש נוסף של פורום השיווק. וכמובן שלמען הגילוי הנאות גם נציין שחלו שינויים בהרכב המארגנים…  

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה