שיווק ומנהל רפואי

שיטה חדשה להפצת עלוני רופא – הבהרות ועדכונים

בהמשך להודעה בנושא, להלן מס’ הבהרות ודגשים שהתבקשנו ע”י משרד הבריאות והר”י להכניס להודעה שלהלן:

הפרסום בעיתון מקצועי בתבנית מוגדרת,  תוך הפנייה לעלון לרופא שמתפרסם באתר אינטרנט של משרד הבריאות (ואתרים נוספים) עומד בדרישות נוהל עלוני רופא לרופאים ורוקחים של משרד הבריאות.

כלומר, כתחליף להפצה פיסית של עלונים,  ניתן יהיה להציג מידע כמפורט להלן בכתב עת מקצועי כמו עיתון הרפואה (או אימאג’) לרופאים, והרבעון לרוקחות – לרוקחים, ולהפנות  לעיו בעלון באתר האינטרנט של משרד הבריאות ואתרים נוספים.  

הסתדרות הרופאים סיכמה עם אתר e-Med על שיתוף פעולה בעניין זה בהתאם לחוזר שלהלן, המופנה לרוקחים האחראים/ממונים של חברות התרופות:

לכבוד

רוקח ממונה/אחראי

                                               הנדון: נוהל הפצת עלון לרופאים

כידוע לכם, ב-21.9.03 הופץ נוהל חדש של אגף הרוקחות במשה”ב להפצת עלוני תרופות לציבור הרופאים. (והרוקחים).

אחת האפשרויות להפצת העלונים בהתאם לנוהל המעודכן היא באמצעות כתבי עת מקצועיים רפואיים. חשוב להדגיש שכיום רק כתבי העת של ההסתדרות הרפואית בישראל, הר”י, עומדים בהגדרת התקנות בהיותם מופצים באופן סדיר ל-17,000 רופאים  חברי ההסתדרות הרפואית בישראל.

בכדי לשפר ולייעל את איכות ההפצה וזמינות המידע המופיע בעלון לרופא, אנו שמחים לבשר לכם כי קיבלנו את אישור משרד הבריאות להפעיל נוהל הפצה משולב עם הערוץ האינטרנטי.

להלן האפשרויות העומדות לרשותכם: 

אפשרות א:

הכללה בדף מידע והפנייה לעלון במאגר התרופות של משרד הבריאות ומאגר התרופות של e-Med :

1. בעתון “הרפואה” (או IMAJ ) יתווסף דף מידע חודשי קבוע אשר ירכז את המידע הנוגע לעלונים החדשים (הן של תרופות חדשות והן של תרופות קיימות שנעשה עדכון כלשהו בעלון לרופא).

2. המידע בדבר עלון חדש/מעודכן שיוצג בדף זה יכלול את: שם מסחרי, שם גנרי, צורת הגשה, התוייה עיקרית, שם היצרן, שם בעל הרישום,  כתובת האינטרנט של עלון התרופה באינטרנט במאגר התרופות של משרד הבריאות ו- e-Med , טלפון החברה לצורך הזמנת העלון בדואר.

3. החברה המפרסמת תתחייב בפני הר”י על משלוח העלון בדואר לכל רופא שיבקש זאת וללא צורך בתשלום.

4. בנוסף, במסגרת אתרי החדשות של e-Med , יוצג דף המידע החודשי שיופיע בכתב העת של ה”רפואה”, אשר יאפשר גם קישור ישיר למידע התרופתי ולעלון המעודכן. 

לצורך כך על החברה לדאוג להעברת המידע הנדרש להצגה דף המידע בכתב העת של הרפואה, ואת קובץ העלון לרופא (בפורמט של word או PDF ) עד ליום ה-15 לחודש, בכדי שהמידע יעודכן בדף המידע של אותו חודש.

ביצוע אפשרות זו מאושר כאמור ע”י משרד הבריאות כמילוי חובת הפצת העלון לרופאים כמצויין בתקנות. (כלומר, אין צורך בביצוע הפצה פיסית של אלפי עלוני רופא).

עלות ביצוע אפשרות זו 650 $ + מע”מ.

אפשרות ב: בנוסף ל-א’ – ביצוע משלוח דוא”ל יזום לרופאים הרלנבטיים (רשות)

1. בנוסף לכל האמור באפשרות א’ , ניתן יהיה לבצע באמצעות מערכת הדיוור האלקטרוני של e-Med  משלוח דו”אל לקבוצות הרופאים הרלבנטיות.

2. מתוך הדוא”ל שישלח תהיה הפניה ישירה לדף המידע ולעלון של התכשיר.

3. לחברה יימסר מידע מוקדם באשר לכמות הנמענים בכל תחום התמחות.

תוספת העלות עבור ביצוע אפשרות זו בין 500 $ ל-1,000 $ + מע”מ בהתאם להיקף התפוצה המבוקש.

אפשרות ג’: בנוסף לא’ – הפצה פיזית של העלון כאינסרט בעתון הרפואה/אימאג’

תבוצע הפצת העלון כאינסרט או כמודעת צבע בנוסף למידע שיוצג בדף המידע המרכז כולל הקישור לעלון באינטרנט. עלות התוספת הזו (בנוסף לאמור באפשרות א’) של  ביצוע הנ”ל 1,100 $ + מע”מ. לצורך ביצוע תוספת זו, נא לפנות ישירות לטלי שמחון ממערכת אימאג’ והרפואה 03-6100475

הטיפול בהזמנות הפירסומים במתכונת זו יבוצע באמצעות נציגי השיווק של חברת e-Med

בברכה

הרפואה/אימאג’ מיסודה של ההסתדרות הרפואית

הפצת עלון לרוקחים:

באשר להפצת המידע בדבר העלון לרוקחים, ניתן לבצע את אותו נוהל כפי שמוצג בחוזר של הר”י באמצעות “הרבעון לרוקחות” מטעם הסתדרות הרוקחים בישראל, המופץ לכל ציבור הרוקחים בישראל אחת לרבעון.

עלות הכללת המידע ברשימת התרופות שתוצג ברבעון לרוקחות 100 $ + מע”מ. למעוניינים להוסיף מודעה או עלון באינסרט –  נא לפנות ישירות להסתדרות הרוקחים. (טלפון 5604541 – 03 ) .

הטיפול בהזמנות הפירסומים במתכונת זו יבוצע באמצעות נציגי השיווק של חברת e-Med .

בברכה

הסתדרות הרוקחים

.


0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה