נוברטיס מדווחת על גידול של 18% ברווחי הרבעון השני, בעיקר הודות לגידול במכירות של דיובן וגליבק.
מכירות המוצרים לטיפול ביתר לחץ דם צמחו ב-30% והסתכמו ב-1.49 מיליארד $ בחצי השנה הראשונה. דיובן הוא התכשיר מקבוצת ה-ARB המוביל בשוק האמריקאי, והוא המוצר הנמכר ביותר של נוברטיס. החברה מעריכה שדיובן, במידה ויקבל התוויות נוספות עשוי לצמוח להיקף מכירות שנתי של 5 מיליארד $.
עד 2008 שואפת נוברטיס להגיע עם 8 תכשירים שונים להיקף מכירות של מעל 1 מיליארד $ לכל אחת מהן. המועמדות להשיג היקפים אלו (מלבד דיובן וגליבק) הם לוטרל (ליתר לחץ דם), זומרה (לטיפול בגידולים גרמיים של סרטן), זלמק (לטיפול בתסמונת המעי הרגיש), ואלידל (לטיפול באקזמה).
בתחילת החודש דווח על כך שנוברטיס בוחנת מס’ חברות המועמדות לרכישה. מנכ”ל נוברטיס “הרגיע” את האנליסטים שהחלטת החברה בנושא רכישה , אם תהיה, תתבצע רק לאחר בדיקה מדוקדקת של הוספת ערך פיננסי ומקצועי לחברה.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!