שיווק ומנהל רפואי

השיווק הרפואי והאינטרנט – יום עיון מיוחד – 12/7/04

חברת מומנטום הדרכה שמחה להזמין את ציבור מנהלי השיווק, המוצרים, דוברי ויחצ”ני אירגונים בתחום הרפואי ליום עיון מיוחד שיעסוק בנושא זה, אשר הפך לחלק אינטגרלי ומהותי לכל מי שעוסק בתחום.

מטרת הסדנא היא לבחון אפשרויות שונות של שימוש במדיה זו, לרבות שימוש אינטרגלי ע”י נציגים בשטח, להסיק מסקנות מקמפיינים אינטרנטיים שבוצעו, ולהציע הנחיות והמלצות לבנייה של קמפיין אפקטיבי ואתר למוצר שיענה על הצרכים השיווקיים העדכניים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה