שיווק ומנהל רפואי

נוברטיס מאשרת כוונתה להציע מיזוג ידידותי עם אוונטיס (one word )

עדכון נוסף בפרשה המסעירה את תעשיית הפרמצבטיקה הבינלאומית אשר החלה בהודעת נסיון ההשתלטות העויינת של סנופי על אוונטיס. כבר דיווחנו על האפשרות שנוברטיס תכנס גם היא לתמונה ותשמש ה”אביר הלבן” של אוונטיס בכך שתלך למהלך של מיזוג ידידותי עם אוונטיס.

ובכן, כעת מדווחים ב-one word על כך שנוברטיס הודיעה כי השלימה ניתוח מעמיק של פוטנציאל מיזוג עם אוונטיס, ושהמימצאים מעידים שתכנית כזו תהיה אטרקטיבית. עם זאת, מודיעה נוברטיס שתבצע הצעת רכש, רק אם זו תוזמן ותוצע ע”י מועצת המנהלים של אוונטיס וכן שהמימשל הצרפתי לא יתנגד למהלך.

נראה שעד כה הגישה שהפגינה הממשלה הצרפתית לא הייתה מעודדת במיוחד מבחינת נוברטיס. מנכ”ל נוברטיס, דניאל ווסלה, צוטט כאומר שבראייה כללית המיזוג עם אוונטיס הוא רעיון מושך. הוא אף פירט וציין שתרופות שתי החברות משלימות אחת את השנייה בתחומי הסוכרת, אונקולוגיה, קרדיולוגיה, ושהמיזוג נראה צעד נכון ואפשרי. 

עם זאת, כאמור, הדגיש ווסלה שטרם החל מו”מ בנושא התנאים המסחריים של המיזוג. המכשול המרכזי שנראה כרגע לאפשרות המיזוג בין נוברטיס לאוונטיס הוא עמדת הממשלה הצרפתית אשר נראה שמעדיפה שאוונטיס תישאר תחת שליטה צרפתית…היינו מבחינת הממשלה הצרפתית לסנופי סינטלבו יש עדיפות.

מצידה של אוונטיס לא התקבלה עדיין תגובה או התייחסות לדברי מנכ”ל נוברטיס, מלבד אישור קבלת הצעה מצד נוברטיס. מועצת המנהלים של אוונטיס אמורה לקיים ישיבה ב-2/4 . מקור נוסף עליו מדווחת one word טוען שאין זה סביר שסנופי תשנה את הצעת הרכש העויינת שלה בעקבות ההתפתחות מכיוון נוברטיס. וגם הממשלה הצרפתית בחרה להכריז שאין לה כל תגובה לאפשרות המיזוג עם נוברטיס…

נמשיך לעקוב ולדווח…

לדיווח ב-one word 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה