שיווק ומנהל רפואי

דיפלוקן קיבל הארכת זכויות שיווק אקסלוסיביות בארה”ב על רקע מחקר שימוש בילדים

פייזר קיבלה הארכת זכויות שיווק אקלוסיביות לדיפלוקן,התכשיר האנטי-פטרייתי ,  בארה”ב, דבר הדוחה השקת מתחרה גנרי עד יולי 2004.

הארכת האקסלוסיביות על רקע בחינת יעילות התרופה בילדים, לאור הארכת הפטנט לשימוש אפשרי בילדים. המתחרה הגנרי, חברת רנבקסי, לא הצליחה לשכנע את בית המשפט ביכולתה לשווק ורסיה גנרית למבוגרים בלבד.

מכירות הדיפלוקן מוערכות בכ-1.17 מיליארד $ בשנה. החלטה זו תומכת בהצעה הנמצאת בקונגרס האמריקאי אשר מטרתה לעודד חברות אתיות לפתח הרחבות שימוש של תרופות לשימושים פדיאטריים.

לדיווח ב-one word

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה