חקר הכבד

הערב: כנס חרום נגד תיקון הצעת חוק מקצועות הבריאות

מאות קלינאיות תקשורת, מרפאות בעיסוק, פיזיותרפיסטיות, תזונאיות, הורים, מטופלים, חברי כנסת, בכירים באקדמיה ובמערכת הבריאות ישתתפו הערב (ראשון, 5.2) בכנס חרום הקורא לממשלת ישראל למשוך את תיקון הצעת חוק מקצועות הבריאות, הפוגעת באופן ישיר במאות אלפי מטופלים בישראל. מאבקם נגד יוזמת חקיקה שמובילות המפלגות החרדיות, בהתאם להסכמים הקואליציוניים שחתמו עם הליכוד, לפיה יונמכו דרישות הסף לעיסוק במקצועות הבריאות ללימודי תעודה בלבד, ללא צורך בתואר והכשרה אקדמית.

בין המשתתפים: פרופסור יורם יובל, הפסיכולוג דר’ יורם שליאר, יו”ר הפ”י, וראש בית הספר למקצועות הבריאות באוניב’ בן גוריון פרופ’ נדב דוידוביץ’ וחברי כנסת רבים. את הכנס מנחה אשת התקשורת לינוי בר-גפן, אשר בן זוגה טופל במסירות על ידי קלינאיות תקשורת ומרפאות בעיסוק.

הכנס יתקיים בשעה 17:00 במרכז ארץ ישראל היפה בתל אביב.

יוזמי הכנס הינן האגודה הישראלית של קלינאי תקשורת והחברה הישראלית לריפוי בעיסוק, החרדות לכניסה של הפוליטיקה לאיכות ומקצועיות הטיפול הניתן.

הכנס יערך גם בהשתתפות נשות מקצוע חרדיות שייקחו חלק בפאנל פומבי הקורא לסיעות ש”ס ויהדות התורה למשוך את תיקון הצעת החוק המזיקה בראש ובראשונה לציבור בוחריהן.

ממטה המאבק של קלינאיות התקשורת והמרפאות בעיסוק נמסר:

“אנחנו נעמוד כחומה בצורה כנגד כל מי שמנסה לשחק בבריאות גופם ונפשם של מאות אלפי מטופלינו בישראל. הניסיון להכניס פוליטיקה למקצועות הבריאות הוא סכנת חיים. לא נאפשר להניף פטיש חמישה קילו בדמות חקיקה הרסנית כנגד מי שזקוק לטיפול מקצועי ואיכותי”.

⏰ מתי? יום ראשון | 5.2. | 17:00

📍 איפה? מרכז ארץ ישראל היפה | תל אביב

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה