פנימית

טלה-רפואה לתושבי הפריפריה: שיתוף פעולה בין ביה״ח הווירטואלי שיבא BEYOND לביה״ח הצרפתי בנצרת (הודעת שיבא)

לראשונה בישראל: שיתוף פעולה בין בית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND לביה״ח הצרפתי בנצרת, יאפשר טיפולים באמצעות טלה-רפואה (רפואה מרחוק) – לתושבי הצפון, להם יינתנו שירותים רפואיים בתחומי ילדים, נשים, אף-אוזן-גרון ועיניים, מהמומחים והמומחיות של המרכז הרפואי שיבא. במסגרת הפרויקט הייחודי, בהובלת פרופ׳ נאיל אליאס מנהל בית החולים הצרפתי בנצרת ד״ר גליה ברקאי, מנהלת בית החולים הווירטואלי; ואבנר הלפרין, מנכ”ל חברת המסחור תל-השומר בע”מ, יעניקו שירות טלה-רפואה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות העומדות בסטנדרט העולמי.

שיתוף הפעולה יוביל לשיפור באיכות הטיפול שניתן בפריפריה, קידום החדשנות בה, ויכלול הטמעת מערך טיפולי בטלה-רפואה בבית החולים הצרפתי, לאור המחסור בשירותי הרפואה והיכולת להגיע לבתי החולים במרכז הארץ. מומחי המרכז הרפואי שיבא יתחברו מרחוק לציוד הטכנולוגי שנמצא אצל אנשי הצוות והמטופלים בצפון, וינחו אותם אילו בדיקות יש לבצע וכן יבצעו ייעוצים וטיפולים בזמן אמת. בנוסף לכך, אנשי מרכז החדשנות ARC בשיבא, יחד עם שיבא BEYOND, יכשירו את מערך החדשנות של בי”ח הצרפתי וילוו את התהליך לקידום ארוך טווח של חדשנות רפואית לפריפריה.

פרופ׳ נאיל אליאס, מנהל בית החולים הצרפתי בנצרת:” אנו שמחים על שיתוף הפעולה ועל היכולת להציע לתושבי נצרת והסביבה את שירותי הרפואה המתקדמת ביותר בעולם . אני מבקש להודות לשותפים שלנו בבית חולים שיבא על שיתוף הפעולה ומאמין כי שיתוף פעולה זה יהווה את הבסיס לשיתופי פעולה נוספים בתחומים שונים נוספים”.
ד״ר גליה ברקאי, מנהלת ביה״ח הווירטואלי שיבא BEYOND: ״שמחה שהגענו לרגע בו אנו מביאים את מערך שירותי הטיפול מרחוק גם לתושבי הצפון, יחד עם בית החולים הצרפתי, איתו אנו הולכים יד ביד. שיתופי הפעולה שלנו הרבים שלנו מוכיחים כמה ערך יכול להיות לשירותי הרפואה מרחוק, גם במצבי חירום. אנו מאמינים שבית החולים הווירטואלי ישנה בשנים הקרובות את פני האבחון והמענה הרפואי בארץ ובעולם״. אבנר הלפרין, מנכ”ל חברת המסחור של שיבא – תל השומר בע”מ: “הקמת מערך הטלה-רפואה המשותף לבית החולים הצרפתי ושיבא הוא בשורה משמעותית לרפואת הפריפריה ומאפשר רווח כפול – שיפור מיידי באיכות הטיפול הרפואי והעברת ידע בתחום החדשנות דרך שימוש בכלי טלה-רפואה מתקדמים שבעתיד יאפשרו מתן שירותים באופן עצמאי למטופלים בצפון ולקדם תהליכי חדשנות פנימיים”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה