טיפול נמרץ

מעבדת החדשנות AION Labs בשיתוף פעולה עם BioMed X, משיקה אתגר ראשון ל 2023 בנושא: פיתוח דבק מולקולרי

AION Labs, מעבדת החדשנות הישראלית של פייזר, אסטרהזניקה, מרק, , טבע, Israel Biotech Fund ו-Amazon Web Services (AWS) מחפשת את הכישרון העולמי הבא בתחום המחקר סטארט-אפ חדש המתמקד בפיתוח דבק מולקולרי. AION Labs, מעבדת חדשנות ראשונה מסוגה העומדת בחזית אימוץ טכנולוגיות בינה מלאכותית ומדע חישובי לבניית חברות הזנק לפיתוח פתרון אתגרים מחקריים  , ומכון המחקר העצמאי הגרמני BioMed X, הודיעו היום על  השקת הקריאה הגלובלית הראשונה לשנת 2023 ליישומים לזיהוי מדענים וממציאים טכנולוגיים וביו-רפואיים כדי להקים סטארטאפ חדש במטה AION Labs ברחובות, ישראל.

 הסטארט-אפ החמישי של AION Labs יתמקד בפיתוח של פלטפורמת בינה מלאכותית המזהה חלבונים טבעיים בעלי אינטראקציה-E3 זוגות הפועלים יחד בחלקים ספציפיים בגוף בתנאים ספציפיים. היא גם מחפשת לדגמן את מבנה התלת-ממד של הקומפלקס המקיים אינטראקציה כדי לאפשר עיצוב מולקולה קטנה.

 ד”ר יאיר בניטה, CTO של Aion Labs: “בהתבסס על ההשקה והבחירה המוצלחת של ארבעה מייסדי סטארט-אפ גדולים עבור AION Labs בשנת 2022, אנו להוטים להתמודד עם עוד אתגר מו”פ פרמצבטי. אנחנו צופים סבב חזק נוסף של יישומים, ומצפים לעבוד יחד עם הסטארט-אפ הנבחר לפיתוח פתרון חישובי חדשני שיפתח דרך למיקוד לחלבונים שנראו עד כה כבלתי ניתנים לתרופות”.

השתתפות והגשה:

AION Labs מזמינה סטארט-אפים, ביולוגים חישוביים, מדעני ביואינפורמטיקה ופרוטאומיקה, ואנשי מקצוע בתחום בינה מלאכותית ולמידת מכונה להציע פיתוח של פלטפורמת חישוב מהדור הבא לזיהוי צמדי אינטראקציה טבעיים של חלבון עם אינטראקציה E3 ליגאז לפיתוח דבקים מולקולריים. מעודדים רעיונות מקוריים שחורגים מהמצב העדכני הנוכחי.

 

כחלק מהליך הגשת הבקשה המקוון, מתבקשים המועמדים המעוניינים להגיש הצעת פרויקט תחרותית דרך ה-BioMed X Career Space לפני ה – 7 במאי 2023 בכתובת:

https://career.bio.mx/call/2023-AIL-C05

 

פרטים נוספים על קריאה זו להגשת מועמדות ניתן למצוא באתר:

www.aionlabs.com

 

אודות AION Labs:

AION Labs היא ברית ראשונה מסוגה של AstraZeneca, Merck, Pfizer, טבע, קרן הביוטק הישראלית ושירותי האינטרנט של אמזון (AWS), המופעלת על ידי BioMed X בתמיכת ממשלת ישראל שחברו יחד עם אחד משימה ברורה: ליצור ולאמץ טכנולוגיות AI חדשות פורצות דרך שישנו את תהליך הגילוי והפיתוח של תרופות על מנת לתרום לבריאות ולרווחה של העולם כולו.

AION Labs הוא מרכז מיזמים ייחודי שבו יזמים ומדענים מבריקים מתכנסים מרחבי העולם כדי לפתור את אתגרי המו”פ הגדולים ביותר בהנחיית שנים של ידע, נתונים וניסיון מצטברים בתחום הפארמה. המעבדה ממנפת את שפע הידע של שותפיה ומחשבה רב-תחומית חדשה עם כושר ההמצאה, הזריזות והכוח החדשני של אקו-סיסטם הסטארט-אפים בישראל, כדי לפתח חברות חזקות עם אסטרטגיות ברורות לטווח ארוך, שיסללו את הדרך לעתיד שירותי הבריאות. AION Labs מטפחת חדשנות מבפנים; תהליך יצירת המיזם הייחודי שלה מגשר על הפער בין מחקר אקדמי יוצא דופן בתחום הבינה המלאכותית לבין צורכי המו”פ הגדולים ביותר בגילוי ופיתוח של תרופות חדשות לטובת המטופלים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה