מחלות זיהומיות

28 אחוז מהישראלים משתמשים במוצרי בריאות טבעיים, 63 אחוז מדווחים שהיו מוכנים להשתמש במוצרי בריאות טבעיים אם רופא היה ממליץ להם. (גיל-עד תדמית)

כך עולה מסקר שערך המרכז לרפואה טבעית על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה בקרב מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת בישראל

ד”ר ראול רודריגז, מנהל המרכז לרפואה טבעית: “בגלל חוסר ידע ודעות קדומות הרופאים בארץ דואגים להמליץ רק על אנטיביוטיות ותרופות רעילות נוספות. כתוצאה מכך הגוף שלנו מפתח חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה שהורסים לנו את הבריאות”

28 אחוז מהישראלים משתמשים במוצרי בריאות טבעיים, כשמתוכם 16 אחוז בוחרים את מוצר הבריאות שלהם על ידי המלצת רופא, 15 אחוז על ידי המלצה מחבר או מכר, 9 אחוז על פי תיאור המרכיבים על האריזה ו- 6 אחוז על ידי מה ששומעים באמצעי התקשורת.

63 אחוז מאלה שאינם משתמשים במוצרי בריאות טבעיים, מדווחים כי היו מוכנים להשתמש בהמלצת רופא.

כך עולה מסקר שערך המרכז לרפואה טבעית על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה בקרב מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת בישראל.

נתון מעניין מראה שדווקא האוכלוסייה הדתית-חרדית יותר פתוחה לשימוש במוצרי בריאות טבעיים מאשר האוכלוסייה החילונית: 37 אחוז לעומת 26 אחוז בהתאמה. הסקר מראה שגם האוכלוסייה הבוגרת פתוחה יותר לשימוש במוצרי בריאות טבעיים מאשר האוכלוסייה הצעירה: 35 אחוז בקרב גילאי 55 ומעלה לעומת 19 אחוז בקרב הגילאים 18-35.

ד”ר ראול רודריגז, מנהל המרכז לרפואה טבעית, אומר: “לצערי אנו עדים לתופעה אבסורדית שאזרחי ישראל ממעטים להשתמש במוצרי בריאות טבעיים, אך היו שמחים לעשות זאת אם רופא היה ממליץ להם. בגלל חוסר ידע ודעות קדומות הרופאים בארץ דואגים להמליץ רק על אנטיביוטיות ותרופות רעילות נוספות. כתוצאה מכך הגוף שלנו מפתח חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה שהורסים לנו את הבריאות. בשנת 2011 חלו 6,176 ישראלים בזיהומים מחיידקים עמידים, מהם נפטרו בין 1,500 ל- 2,500 חולים. המסקנה היא שאין ברירה אלא לחפש פתרונות אחרים, בהם מוצרי בריאות טבעיים שמוכחים כיעילים ביותר במלחמה במזהמים”.

גיל-עד תדמית

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה