מחלות זיהומיות

לאומית מאשימה את מאוחדת בביצוע פעולות בלתי חוקיות לגניבת לקוחות, תגובת מאוחדת: הכפשות כנראה על רקע צרכים פנימיים

לא בכל יום יוצאת קופת חולים במסע תקשורתי כנגד קופה אחרת. אבל זה מה שקרה כנראה היום. אלינו הגיעה הודעתה של דוברת קופת חולים לאומית, בזה הלשון:

קופת חולים לאומית מאשימה את קופת חולים

מאוחדת בביצוע פעולות בלתי חוקיות לגניבת לקוחות

קופ”ח לאומית הפנתה את תלונתה ליועץ המשפטי

לממשלה, לשרי האוצר והבריאות ולמבקר המדינה

קופת חולים לאומית מאשימה את קופת חולים מאוחדת בביצוע פעולות בלתי חוקיות לגניבת לקוחות. ” לאומית” הפנתה את תלונתה ליועץ המשפטי לממשלה , לשרי האוצר והבריאות ולמבקר המדינה.

לדברי שמיר קמינסקי, יו”ר הנהלת קופת חולים לאומית מדובר בשערורייה ציבורית הכרוכה בבזבוז משווע של כספי ציבור, פעולות בלתי חוקיות ופגיעה בזכויות אזרחי מדינת ישראל. עוד הוסיף קמינסקי, כי בידי קופ”ח לאומית הוכחות חותכות לפעולות המבוצעות, ובין היתר הקלטות בכירי מאוחדת “הקונים” לקוחות בכסף מזומן, הצעת טובות הנאה ללקוחות בניגוד לחוק, העברת לקוחות למאוחדת ללא ידיעתם ובניגוד לרצונם, ופעולות אחרות המתוארות במכתב הפניה.

לפניית הנהלת קופת חולים לאומית לגורמים השונים מצורפים ערכות הכוללות קלטות וידאו ותמלילים ובהן עדויות המבססות את טענות הנהלת הקופה כנגד קופת חולים מאוחדת ואנשיה.

עד כאן הודעת לאומית, והנה, לבקשתנו – תגובתה של דוברת קופ”ח מאוחדת:

להלן תגובת קופ”ח מאוחדת להשמצות קופ”ח לאומית:

על פניו נראה, כי יותר מאשר מכתב ליועץ המשפטי, מדובר בהודעה מכפישה לעיתונות.

מן הסתם, לו היה בידי לאומית ראיות אמיתיות כלשהן הן היו מופנות לחקירת משטרה ולא לתקשורת.

זהו, כנראה, ניסיון לא מוצלח של אנשי לאומית להתמודד עם החלטת משרד הבריאות למנוע מהם לפגוע בשירות לחברי מאוחדת, במקומות יישוב קטנים, שמעבר לקו הירוק וקביעת פרקליטות המדינה כי קופ”ח לאומית פועלת בעניין זה שלא כדין.

ייתכן ואין כאן אלא פעולת הסחה תקשורתית נפסדת הנובעת מצרכים פנימיים של עסקני לאומית, המנסים להצטדק על כך שיותר ויותר מחברי קופ”ח לאומית מעדיפים לנטוש את קופתם.

מאחר ולהנהלת הקופה לא הובא – עד לרגע זה – ולו גם בדל מידע מאומת אחד, בעניין חריגות לכאורה, כלשהן אין ביכולתנו להגיב לגופו של עניין. עם זאת ולמען הסר ספק, נבהיר, כי כל עובדי מאוחדת מחוייבים לעבוד ע”פ דין.

בכל מקרה, אנחנו בקופת חולים מאוחדת נמשיך להשקיע את האנרגיות בשיפור השירות למבוטחים כדי שנמשיך ונזכה גם להבא במקומות הראשונים בכל סקרי שביעות רצון הלקוחות כפי שאנחנו זוכים בהם זה יותר משתיים עשרה שנים ברציפות.

 עד כאן תגובתה של קופ”ח מאוחדת.

איננו יודעים אם הקוראים זוכרים, אך רק לפני פחות משנתיים היו פרסומים על כך ששתי הקופות הללו עומדות להתמזג ולהפוך לקופה אחת…גם אז , כפי שניתן לראות בידיעה שפרסמנו בזמנו (14/7/03) היו הבדלים בגירסאות השונות…

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה