מחלות זיהומיות

חוזר מנכ”ל משרד הבריאות מפרט את הרחבת סל 2005 (משרד הבריאות)

משרד הבריאות מפרסם היום את חוזר המנכ”ל המפרט את השינויים בסל הבריאות. תוקף החוזר הוא החל מ-15/4/05 .

החוזר מפרט במרבית התרופות והטכנולוגיות את ההתוויות המדוייקות של ההרחבות בסל. נספח א’ בחוזר מציג את רשימת הטכנלוגיות וההתוייה הכללית, נספח ב’ מציג את טבלת התרופות (שם גנרי, מסחרי והתווייה כללית לסל), ונספח ג’ מציג את הרשימה תוך פירוט ההתוויות המאושרות להכללה בסל.

לעיון בחוזר המנכ”ל – הקליקו כאן.

יש לציין שאת הבקשות להכללה בסל הבריאות לשנת 2006, יש להגיש עד ה-1/5/05, כך שכל מי שמעוניין להגיש בקשה (וע”פ החוק, כל אזרח במדינה רשאי להגיש בקשה להכללה בסל הבריאות), צריך להזדרז… בקשות אלו אמורות להיבדק ולקבל הערכה ע”י צוותי משרד הבריאות לקראת ישיבות ועדת הסל לשנת 2006 המתוכננות בדרך כלל להתקיים בחודשים נובמבר-דצמבר. לא ברור עדיין אם בשנה הבאה ההרחבות שיאושרו יכנסו לתוקף כבר בתחילת 2006, או כפי שהיה השנה, תוקף ההרחבות נכנס כאמור לתוקף רק ב-15/4/05 .

חשוב לציין גם שהשינויים המפורטים בחוזר המנכ”ל טרם עודכנו במאגר התרופות של משרד הבריאות (ולכן גם במאגר התרופות של אי-מד המפנה בנושא התוויות הסל למידע במשרד הבריאות לכל תרופה ותרופה המידע עדיין אינו עדכני), ולכן עד שיבוצע העדכון, ויש לקוות שבקרוב, צריך לקחת בחשבון שבעת הצורך יש לעשות שימוש במידע המופיע בחוזר זה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה